  • 1. Data: 2008-03-16 07:50:59
    Temat: czyżby nowy sposób na krótkoterminową pożyczkę?
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    gość wystawił wirtualny przedmiot (tibia) na aukcji, pisze że szybko
    potrzebuje, na jutro (piątek, młoda osoba - dyskoteka?), dzień później
    pisze że nie ma już przedmiotu bo został shakowany, zwleka ze zwrotem,
    format dysku, nie miał danych, dostał je ponownie, jednak nie wpłacił od
    razu, w końcu po ponad tygodniu zwraca kasę

    w miedzy czasie jego konto zawisło, akurat w dniu wpłaty

  • 2. Data: 2008-03-16 08:06:14
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > razu, w końcu po ponad tygodniu zwraca kasę
    >
    > w miedzy czasie jego konto zawisło, akurat w dniu wpłaty

    NTG

  • 3. Data: 2008-03-16 11:11:38
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razu, w końcu po ponad tygodniu zwraca kasę
    >
    > w miedzy czasie jego konto zawisło, akurat w dniu wpłaty

    Dobrze wiedzieć, jakby czasem kasy do 1-go nie starczyło ;)
    k.

  • 4. Data: 2008-03-16 13:14:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > NTG
    krótkoterminowa i bezpłatna pożyczka raczej TG
    tylko bank nie ma nazwy :-)

  • 5. Data: 2008-03-16 13:41:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" friv6d$ssd$...@n...interia.pl

    > Dobrze wiedzieć, jakby czasem kasy do 1-go nie starczyło ;)

    Citi daje (bodajże na tydzień) za free.
    No i Getinbanka karta tak daje, ale na dlużej.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-03-16 16:38:50
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > krótkoterminowa i bezpłatna pożyczka raczej TG
    > tylko bank nie ma nazwy :-)

    bzdury i tyle

  • 7. Data: 2008-03-17 20:49:56
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Citi daje (bodajże na tydzień) za free.

    nie do konca free, bo raz na rok prowizje od debetu nalicza

  • 8. Data: 2008-03-18 17:10:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Seba" frmlhk$lhv$...@i...gazeta.pl

    > nie do konca free, bo raz na rok prowizje od debetu nalicza

    Być może. A co z kartą GetinBanku?
    Ponadto jeśli ktoś opłaci sobie kartą i mieszkanie, i zakupy,
    być może nie będzie musiał już pożyczać pieniędzy w ogóle. Ja
    teraz mam stale problem z nadmiarem gotówki. Och, gdybyż tak
    można było z klawiatury do banku... ;)

    --