  • 71. Data: 2022-01-31 22:25:50
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 21:59:29 +0100, Wojciech Bancer wrote:
    > [...]
    >
    > Hm. Ale skąd wniosek, że to było brane osobiście?
    > Pewnie jakieś produkty online.

    Kiedys o raczej osobiscie.

    A dzis da sie zaciagnac kredyt tak online, i to w jakims obcym
    banku/instytucji?

    Czy autoryzacja przelewem 1zl ?

    J.

  • 72. Data: 2022-01-31 22:29:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 21:54:51 +0100, Wojciech Bancer wrote:

    > Ale informacja o "zapytaniu w związku ze złożonym wnioskiem"
    > to się pojawia w kilka sekund w bazie BIK. Może dlatego banki nie lubią
    > jak ktoś wysyłą wiele zapytań? :)

    Mnie sie tam wydaje, ze one o dochody dbaja - wiec musza przekonac
    klienta, ze nie oplaca mu sie sprawdzac konkurencji :-)

    Ale trzeba przyznac, ze to je troche zabezpiecza.

    J.

  • 73. Data: 2022-02-01 00:19:52
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 29.01.2022 o 19:54, Robert_DF pisze:
    > Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    > (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    > związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    > przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

    A nie prościej RODO?

    --
    Alf/red/

  • 74. Data: 2022-02-01 01:46:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W 51 sekund łatwiej?

    -----

  • 75. Data: 2022-02-01 08:26:02
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 22:02, Wojciech Bancer pisze:

    > Jesteś pewny?
    >
    > ---
    > Alert BIK: ochrona przed wyłudzeniem kredytu
    > 21-01-2022 12:49 zarejestrowano w BIK zapytanie od AS
    > INBANK S.A. - ODDZIAŁ W POLSCE o Twoje dane w związku ze złożonym
    > wnioskiem kredytowym [...]
    > ---
    >
    > Jeszcze w trakcie procesowania wniosku :)

    składasz wniosek i bank sprawdza BIK, przed uruchomieniem może (nie
    musi) sprawdzić jesczze raz

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 76. Data: 2022-02-01 08:27:04
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 22:23, J.F pisze:

    > Bo to wlasnie info o zapytaniu.
    > Ale w zwiazku z wnioskiem ..
    >
    > A sa zapytania bez wniosku ?

    tak, ale wtedy to zapytanie monitorujące, coś innego
    nie wpływa na bik (punktację)

  • 77. Data: 2022-02-01 10:23:50
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-01-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Kiedys o raczej osobiscie.
    >
    > A dzis da sie zaciagnac kredyt tak online, i to w jakims obcym
    > banku/instytucji?

    No właśnie tak zaciągnąłem te parę dni temu (pokazywałem
    alert tu obok). Fakt, że to 0% na konkretny produkt,
    ale da się. Po czystych gotówkowych nie sprawdzałem.

    > Czy autoryzacja przelewem 1zl ?

    To chyba nawet nie kosztuje. Usługa nazywa się
    "weryfikacja tożsamości przelewem". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 78. Data: 2022-02-01 10:25:38
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-01-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Mnie sie tam wydaje, ze one o dochody dbaja - wiec musza przekonac
    > klienta, ze nie oplaca mu sie sprawdzac konkurencji :-)

    No ale warunki kredytów to bardzo często możesz poznać zanim wjedzie
    zapytanie do BIK.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 79. Data: 2022-02-01 10:35:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2022 10:25:38 +0100, Wojciech Bancer wrote:
    > [...]
    >
    > No ale warunki kredytów to bardzo często możesz poznać zanim wjedzie
    > zapytanie do BIK.

    Takie szczegolowe warunki?

    J.

  • 80. Data: 2022-02-01 10:37:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2022 10:23:50 +0100, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > ale da się. Po czystych gotówkowych nie sprawdzałem.

    > To chyba nawet nie kosztuje. Usługa nazywa się

    Czyli co - z cudzym dowodem pojsc do banku, zalozyc konto, dostep
    przez internet, po czym zaciagac kredyty online ?

    J.