  • 1. Data: 2022-01-26 10:12:24
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza: Pomagała w zakupie respiratorów od handlarza bronią. Niedzielski dał jej nowe stanowisko
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ktoś się pod Ciebie podszywa czy pomijając celowość wysyłania tego na
    banki masz już nową mgłę omikronową i nawet linka nie potrafisz
    poprawnie wkleić?

    Ze smartfona piszesz? Pojebało Cię? ;-)

  • 2. Data: 2022-01-26 10:58:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-26-stycznia-2022 o 10:16, Eneuel pisze:
    > Podałem powód.

    Miałem czytać GW?
    Kurwa nie przy drugim śniadaniu ;-)

  • 3. Data: 2022-01-26 11:14:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 10:58:04 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Miałem czytać GW?

    Nie irytuj się; bez prenumeraty i tak nie dasz rady.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-01-26 11:49:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jaki jest ten powód? mam czytać inne wątki?

    Kurwa nie przy śniadaniu ;-)

  • 5. Data: 2022-01-26 15:38:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 15:31:36 +0100 (GMT+01:00), Eneuel napisał(a):

    >: bez prenumeraty i tak nie dasz rady.
    >
    > Dlaczego ja czytam?

    A nie zapłaciłeś?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-01-28 08:41:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Eneuel dużo pisze a mało czyta

    Wystarcza mu ta darmowa zajawka GW ;-)

  • 7. Data: 2022-01-28 12:22:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-28-stycznia-2022 o 09:13, Eneuel pisze:
    > Teraz istotnie mam dostęp tylko do części tego artykułu.

    Odszczekasz pomówienie? ;-)

  • 8. Data: 2022-01-28 20:15:54
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 08:41, _Master_ pisze:
    > Eneuel dużo pisze a mało czyta
    >
    > Wystarcza mu ta darmowa zajawka GW ;-)

    Posty Enuela nadają się tylko do kosza - przed przeczytaniem.

  • 9. Data: 2022-01-29 03:00:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jo44" 61f440e9$0$504$6...@n...neostrada.pl

    > Posty Enuela nadają się tylko do kosza - przed przeczytaniem.

    Nie umiesz bezbłędnie pisać -- zapewne dlatego
    filtr przepuszcza... Wstaw 'e' i po kłopocie...

    Nie przejmuj się tymi, którzy zaważą, że zgłaszasz problem
    (przepuszczania moich postów) na niewłaściwej grupie...

    --

  • 10. Data: 2022-01-29 11:47:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-28-stycznia-2022 o 15:28, Eneuel pisze:
    > nie zgłosiłeś ,,problemu'' wcześniej?

    Zarzuciłeś mi kłamstwo

    Nie wij się tylko ODSZCZEKAJ