  • 1. Data: 2006-08-01 16:02:55
    Temat: czy zostać w Inteligo?
    Od: "Zagłoba" <n...@m...pl>

    Witam,

    proszę Was o poradę. Obecnie posiadam konto w Inteligo, wpływy na konto
    około 2.500 - 3.000 zł miesięcznie. Schody zaczęły się w Inteligo, kiedy
    zaszła potrzeba zrobienia karty kredytowej wypukłej. Okazało się, że
    Inteligo takowej nie posiada w ofercie! W związku z tym zastanawiam się nad
    założeniem konta w innym banku, aby mieć konto osobiste i kartę wypukłą w
    tym samym banku.
    Moje kryteria są następujące:
    - darmowe przelewy przez bankowość elektroniczną
    - wysokie bezpieczeńśtwo transakcji wirtualnych
    - koniecznie serwis SMS, najlepiej taki jak w Inteligo, czyli "online" -
    przychodzi np. przelew i dostaję info SMS-em, że właśnie przyszedł i stan
    konta obecnie wynosi ileś tam złotych.
    - dostęp do jak największej ilości bankomatów bez prowizji.

    Moje typu są następujące:
    - Lukas z kontem PRO
    - BPH z Sezam max
    - BZ WBK z kontem prestiż
    - pozostanie w Inteligo i zrobienie kredytówki w innym banku

    Co mi polecacie? Przejrzałem strony i oferty poszczególnych banków, ale nie
    ma to jak opinia użytkowników w necie.

    Pozdrawiam

    Zagłoba

  • 2. Data: 2006-08-01 19:03:16
    Temat: Re: czy zostać w Inteligo?
    Od: "piotr" <P...@p...fm>

    poniewaz Inteligo jest prowadzone przez PKO BP proponuje poprosić w dowolnym
    oddziale o wydanie karty kredytowej bo rozumiem, że o taka ci chodzi.

  • 3. Data: 2006-08-02 07:23:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zagłoba" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nad
    > założeniem konta w innym banku, aby mieć konto osobiste i kartę wypukłą w

    1. Inteligo nie jest bankiem. Bankiem w ktorym masz rachunek jest PKO BP.
    PKO BP jak najbardziej ma w swojej ofercie karty kredytowe.
    2. Niektorzy twierdza, ze lepiej jest miec w innym banku ROR a w innym karte
    kredytowa. Nie ma przeszkod zebys sobie wyrobil KK gdzie indziej bez
    przenoszenia RORu z Inteligo.

    > Moje kryteria są następujące:
    > - darmowe przelewy przez bankowość elektroniczną

    Bank za kazdy wykonany przezlew placi siakies grosze do KIRu. Zatem raczej
    wyjatkiem niz regula sa darmowe przelewy. Predzej za 0,4-1,00zl.

    > - koniecznie serwis SMS, najlepiej taki jak w Inteligo, czyli "online" -
    > przychodzi np. przelew i dostaję info SMS-em, że właśnie przyszedł i stan
    > konta obecnie wynosi ileś tam złotych.

    Inteligo ;-)
    Millennium

    > Moje typu są następujące:
    > - pozostanie w Inteligo i zrobienie kredytówki w innym banku

    np. Millennium Visa (dawniej zwana Visa Economic i pode ta nazwa ochrzczona
    "najlepsza karta kredytowa")

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-08-02 07:28:23
    Od: mm <m...@m...com>

    Inteligo to nie jest ten sam bank co pko bp. Chcąc dostać usługi z pko bp mając
    rachunek w inteligo trzeba założyć drugi rachunek z obsługą np pko inteligo.

  • 5. Data: 2006-08-02 19:05:02
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    mm powiada w dniu 2006-08-02 09:28:
    > Inteligo to nie jest ten sam bank co pko bp. Chcąc dostać usługi z pko
    > bp mając rachunek w inteligo trzeba założyć drugi rachunek z obsługą np
    > pko inteligo.

    Jest, jest. Po prostu Inteligo to inny produkt. Jak kupujesz Focusa, to
    chyba nie wymagasz od sprzedawcy, żeby ci założył wyposażenie jak w Mondeo?

    T.

  • 6. Data: 2006-08-03 05:50:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>