  • 1. Data: 2006-08-01 12:15:38
    Temat: Jakie konto?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Witam.

    Czy grupowicze obeznani w dziedzinie bankowosci mogliby sie wypowiedziec
    - na co nalezy zwracac uwage przy wyborze konta?
    Znalazelem takie zestawienie:

    http://m2m.ogar.pl/kontaosobiste/

    Czytam to sobie ale nie bardzo do mnie trafia (przyznaje sie, ze jestem
    wtornym analfabeta jesli idzie o dziedzine bankowosci i to co czytam nic
    mi nie mowi).

    Chcialbym aby oplaty eksploatacyjne za konto byly jak najnizsze i zeby
    bylo ono atrakcyjne pod roznymi wzgledami.
    Prosze o pomoc i z gory dziekuje za rzetelne odpowiedzi.

    Pzdr, OMSON
    --
    Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
    ma" - jest!

  • 2. Data: 2006-08-01 12:21:13
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    /

    ze jestem
    > wtornym analfabeta

    zeby byz wtornym to ile logika mnie nie myli to trzeba raz juz sie tego
    nauczyc i zapomniec. a narzie to wyglada na to ze nie umiesz czytac ze
    zrozumieniem i pisac logicznie chyba tez. choc moze sie myle... oceniam
    tylko po tym poscie..

    maciej

  • 3. Data: 2006-08-01 12:24:26
    Od: s...@o...pl

    Moim zdaniem najważniejsze są koszty oraz dostęp do bankomatów.

    Pozdrwiam
    http://www.ehaker.com

  • 4. Data: 2006-08-01 12:46:56
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Chcialbym aby oplaty eksploatacyjne za konto byly jak najnizsze i zeby
    > bylo ono atrakcyjne pod roznymi wzgledami.

    a moze sie konkretniej wypowiesz? pod jakimi wzgledami ma byc atrakcyjne?
    na czym Ci najbardziej zalezy, bo jezeli oplata za konto jest najwazniejsza
    to mozna kilka bankow wskazac...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-08-01 13:14:36
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Myślę, że każdy na swoje indywidualne preferencje. Dla mnie ważne są tanie
    przelewy, liczba bankomatów, zerowe prowadzenie konta, wysokie
    oprocentowanie, darmowe karty, dostęp przez net. W zasadzie nieźle spełniają
    te kryteria: mbank i lukas bank e-konto PRO z lokatami na >5000zł. Z tych
    właśnie korzystam i polecam.

  • 6. Data: 2006-08-01 13:26:31
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    A pan echakier nie wie, ze odpowiadamy _POD_ postem i tniemy cytaty?

    Tobi

  • 7. Data: 2006-08-01 14:16:34
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Chcialbym aby oplaty eksploatacyjne za konto byly jak najnizsze....
    ^^^^^^^^^^^^^^
    No stary kreatywny to Ty na pewno jestes
    .
    .
    .
    .
    to wymyśl coś :)

  • 8. Data: 2006-08-01 20:17:58
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    maciej j. ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> [...]
    > nauczyc i zapomniec. a narzie to wyglada na to ze nie umiesz czytac ze
    > zrozumieniem i pisac logicznie chyba tez. choc moze sie myle... oceniam

    Bardzo ładnie, trzy plus.

    OMSON

  • 9. Data: 2006-08-01 20:22:40
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    RobertS ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > a moze sie konkretniej wypowiesz? pod jakimi wzgledami ma byc atrakcyjne?
    > na czym Ci najbardziej zalezy, bo jezeli oplata za konto jest najwazniejsza
    > to mozna kilka bankow wskazac...

    Tak jak wspomnialem - niskie koszty utrzymania, dostepnosc bankomatow
    (mieszkam w Lublinie jesli ma to znaczenie). Jakie oprocentowanie,
    mozliwosci kredytowe no i wogole dlaczego w tym a nie innym banku i taki
    rodzaj konta a nie inny? Bardzo ogolnie,wiem - ale tak jak prosilem -
    cenne bylyby wskazowki na co zwracac uwage przy wyborze...

    Pzdr, OMSON

  • 10. Data: 2006-08-01 20:23:39
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    quwert ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
    > No stary kreatywny to Ty na pewno jestes

    > to wymyśl coś :)

    Thx, Ty rowniez - zwlaszcza w udzielaniu rzetelnych odpowiedzi...

    Pzdr, OMSON