  • 1. Data: 2006-08-01 10:45:00
    Temat: Re: Przelewy PKO <-> Inteligo
    Od: "chess_m" <c...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a jaka jest praktyka?

    Działa,
    Nie mierzyłem, ale trwa to naprawdę krótko. W obie strony
    --
    Marek

  • 2. Data: 2006-08-01 11:37:33
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    Działa,
    Nie mierzyłem, ale trwa to naprawdę krótko. W obie strony
    --
    Marek

    krótko = natychmiast, 5 lub 10 min. ?

  • 3. Data: 2006-08-01 13:10:28
    Od: "chess_m" <c...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > Działa,
    > Nie mierzyłem, ale trwa to naprawdę krótko. W obie strony
    > --
    > Marek
    >
    > krótko = natychmiast, 5 lub 10 min. ?
    Nie mierzyłem, ale raczej mniej niż 5, może z minutkę to trwało.

  • 4. Data: 2006-08-01 13:11:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    RobertS wrote:

    > Działa,
    > Nie mierzyłem, ale trwa to naprawdę krótko. W obie strony
    >
    > krótko = natychmiast, 5 lub 10 min. ?

    Sprawdzałem przelew "Superkonto + terminal samoobsługowy" ->
    Inteligo. Po 10 min w serwisie telefonicznym jeszcze w saldzie nie
    było, po 20 min już było.

  • 5. Data: 2006-08-02 10:07:28
    Od: "chess_m" <c...@g...pl>

    jureq napisał(a):

    > Sprawdzałem przelew "Superkonto + terminal samoobsługowy" ->
    > Inteligo. Po 10 min w serwisie telefonicznym jeszcze w saldzie nie
    > było, po 20 min już było.

    Jak sprawdzałem ostatnio było jak pisałem (w obie strony)
    Dzis testowo przesłałem po złotówie także w obie strony.
    (pkointeligo i właściwe inteligo)
    inteligo -> pkobpinteligo kasa powiekszyła środki do dyspozycji po ok
    minucie
    w druga stronę kicham minęło juz ze 3 godziny i kasy nie ma.
    Obstawiam jakieś zacięcie(a) na lini serwis pkointeligo a system
    transakcyjny w samym pko. Ciekawe jak by to wygladało przy wpłacie /
    przelewie realizowanym w oddziale.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek