  • 1. Data: 2006-08-01 15:11:37
    Temat: VISA - czy tak operacja jest mozliwa?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Mam kredytowa VISA z limitem 850euro. Teraz pytanie: jezeli przeleje na ta
    karte kwote powiedzmy 2000euro, to czy mozna zrobic zakup przez internet
    komputera za taka kwote? Czy ten limit to jednoczesnie limit kredytu i limit
    pojedynczej transakcji?

  • 2. Data: 2006-08-01 15:33:33
    Temat: Re: VISA - czy tak operacja jest mozliwa?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internet
    > komputera za taka kwote? Czy ten limit to jednoczesnie limit

    Moze byc mnostwo roznych limitow:
    - dzienny wydatkow karta
    - miesieczny wydatkow karta
    - pojedynczej transakcji danego rodzaju karta
    - zadluzenia na karcie.

    Jak jest u Ciebie, musisz ustalic u wystawcy karty. Zazwyczaj to
    co opisujesz jest mozliwe, ale sa relikty. Przykladem takiego
    reliktu wsrod polskich wystawcow kart jest BPH.

    marekz