  • 51. Data: 2002-07-16 22:06:53
    Temat: Re: czy wam tez chodzi mBank jak krew z nosa?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Leszek Kowalski" <k...@g...pl> wrote ...

    > Ale chodzi naprawde wolno, jak cos z tym nie zrobia to bedzie zle. Kolega
    na
    > zwyklym modemie 3 przelewy zdefiniowane wykonywal okolo godziny czasu...
    > Mi na stalym laczu to tez nie za bardzo....

    No coz: to oznacza koniec mBanku! po prostu ich system informatyczny nie
    jest zaprojektowany w sposob skalowalny i musieliby by caly system od nowa
    przepisac na skalowalna technologie (.NET lub Java) by moc obslugiwac wiecej
    klientow z duza szybkoscia... 1 godzine tracic na 3 przelewy ktore w innym
    ebanku sie da zrobic w 5 minut (jak sie wybiera z listy predefiniowanych
    odbiorcow) to przeciez to jest skandal! dobrze ze mi mBank nie zalozyl konta
    (brak telefonu polskiego)...

  • 52. Data: 2002-07-16 22:11:12
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...
    > .net jest tak skalowalna jak dokumenty w wordzie przenosne. Razem z
    komputerem.

    no widzisz! a mBank jest zrobiony w ASP (nie ASP.NET) ktora jest jeszcze
    mniej skalowalna niz .NET. tozto zwykly PHP lepiej chodzi niz ASP...

  • 53. Data: 2002-07-16 22:42:24
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote ...
    > Co za roznica? Tak naprawde zreszta to nie ma zadnego znaczenia, to tylko
    > i wylacznie interpreter jakichs tam naprawde nieistotnych skryptow, nie
    > majacy dokladnie nic wspolnego np. z wydajnoscia systemu.

    bredzisz, kolego - przeciez tutaj na pl.biznes.banki ktos cytowal jaki blad
    mu sie pojawil i to byl typowy blad ASP-owy:

    Active Server Pages error 'ASP 0113'

    Script timed out

    /ib_lastmovements_submit.asp

    The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You
    can change this limit by specifying a new value for the property
    Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS
    administration tools.

    ... a poza tym olac ten watek, rozumiem jak jest a nie wszyscy sa takimi
    technolami jak ja...

  • 54. Data: 2002-07-16 22:58:57
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...
    > No i rownie skromny co Ty to chyba tylko niejaki technik Adam jest.

    sorry, myslalem ze "technol" ma znaczenie negatywne i nie sluzy do chwalenia
    sie...

    powtarzam: olac ten watek!

  • 55. Data: 2002-07-17 04:10:44
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002 20:58:30 +0000 (UTC), simon >
    >O rany, w tej melinie? Zmieniam bank!

    W melinie łatwiej o wiekszy procent :-)

    BAH

  • 56. Data: 2002-07-17 04:21:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    BAH wrote:

    > On Tue, 16 Jul 2002 20:58:30 +0000 (UTC), simon >
    >
    > W melinie łatwiej o wiekszy procent :-)

    :))))))

  • 57. Data: 2002-07-17 10:46:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 01:42:24AM +0300, Mscislaw wrote:

> [...]
    > can change this limit by specifying a new value for the property
    > Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS

    I wciaz nie odrozniasz ktory program generuje blad.

    --

    --w

  • 58. Data: 2002-07-17 10:49:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote in message
    > ... a poza tym olac ten watek, rozumiem jak jest a nie wszyscy sa takimi
    > technolami jak ja...

    To fakt, preferuję soul nad techno.

    K. Kowalski

  • 59. Data: 2002-07-17 10:53:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <
    > I wciaz nie odrozniasz ktory program generuje blad.

    ostatnio nie generuje zadnych programow ;-))
    *** blad ***

  • 60. Data: 2002-07-17 12:11:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> writes:

    > bredzisz, kolego - przeciez tutaj na pl.biznes.banki ktos cytowal jaki blad
    > mu sie pojawil i to byl typowy blad ASP-owy:

> [...]

    I co, myslisz ze to np. jakis blad z wnetrza bazy? Pomysl.

    > ... a poza tym olac ten watek, rozumiem jak jest a nie wszyscy sa takimi
    > technolami jak ja...

    Na szczescie. W przeciwnym przypadku moglibysmy rozmawiac o np. wleczeniu
    myszy :-(
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator