  • 11. Data: 2017-08-14 08:31:05
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 01:02, n...@p...pl pisze:

    > przypadek trzeci: nie przejmując się opiniami chamowatych troli
    > szukam karty debetowej która spełni moje oczekiwania, a ściślej
    > oczekiwania mojej matki, która jest osobą z pokolenia, które
    > boi się niektórych rozwiązań technicznych, takich jak debetówki
    >
    > gdyby okazało się że taką kartą nie da się nigdzie zapłacić ale
    > można ją używać do wypłacania gotówki w sieci własnej bankomatów
    > banku (która zawsze wymagać będzie podania PIN-u) to taka karta
    > będzie spełniała założone przeze mnie oczekiwania

    to jest karta BANKOMATOWA a nie płatnicza,

    jak dla mnie karta ta będzie działała tylko w maszynach BZWBK =
    wypłata/wpłata gotówki i nigdzie więcej

    WBK już kiedyś taką kartę wydawało, było to w 1996 r., nazywało to się
    "Polska karta WBK SA" (taki plastyk ze stokrotką)

    być może wracają do korzeni ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2017-08-14 09:09:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 03:14, witek pisze:
    > Nie ma uzytecznej karty, ktora jest bezpośrednio podpieta do twoich
    > własnych pieniędzy.

    Dlaczego?
    Użyteczna jest forma płatności bez noszenia gotówki.
    Ale po co zaraz się zadłużać? Wiem teoretycznie za darmo ale po co?
    Żeby nabrać nawyku? żeby się przyzwyczaić? żeby kiedyś zapomnieć i
    zapłacić w końcu słono za takie fanaberie?

    "Darmowe" kredyty powinny być zakazane przez socjalistyczną opiekuńczą
    Unię jako szkodliwa zachęta do wpakowywania się w kłopoty finansowe.

    Tak kredyty są potrzebne i dobre ale nie na bzdury i zabawki za
    lichwiarski procent.

  • 13. Data: 2017-08-14 10:20:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 01:02, n...@p...pl pisze:

    > przypadek trzeci:

    Nie. Nie ma żadnego trzeciego wyjaśnienia powodu zadawania takich pytań.
    Pytania zadaje się tylko wtedy, kiedy się czegoś nie wie/nie rozumie.
    O rzeczy dokładnie wytłumaczone pytają wyłącznie ludzie, którzy nie są w
    stanie rozumieć czytanego tekstu. Czyli dzieci. No i wszyscy inni o
    odpowiednim poziomie inteligencji.
    Innej możliwości nie ma.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2017-08-14 11:21:57
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 10:20 Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Musisz czuć się obrzydliwie w swojej skórze.
    Lepiej zrób z tym coś, bo skutki potrafią być smutne i nieodwracalne!

    --
    Trefniś

  • 15. Data: 2017-08-14 11:32:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Karta wyłącznie do bankomatów WBK.
    Nie da się płacić ani w sklepie ani w necie.
    I nawet zeskanować się nie da, bo karta ma chip, a pasek tylko po to, żeby się dała
    wprowadzić do czytnika bankomatu (albo ew. otworzyć drzwi, za którymi znajduje się
    bankomat). Jako że wszystkie bankomaty na chip są już online, zaś na pasek w PL już
    nie ma - a tym bardziej nie ma ich WBK - to nie ma się czego bać (oprócz zhackowania
    chipu oczywiście, bywały już takie ataki, ale tutaj nie wystarczy zeskanowanie,
    trzeba fizycznie ukraść kartę).

  • 16. Data: 2017-08-16 10:56:43
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > O rzeczy dokładnie wytłumaczone pytają wyłącznie ludzie,
    > którzy nie są w stanie rozumieć czytanego tekstu.

    a także ludzie którzy proszą o bardzo dokładne informacje
    nie zadowalając się informacjami które są "tylko" dokładne

    albo ludzie którym nasunęły się pytania które nie zostały
    omówione w tekście (tekst informacyjny na stronie bzwbk
    nie zawierał wyrażonej wprost informacji o którą pytałem)

    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    ja także Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego
    dlatego nie interesują mnie wypowiedzi zaśmiecające grupę
    i nie zawierające żadnych pożytecznych informacji.

  • 17. Data: 2017-08-16 11:02:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-14 o 03:13, witek pisze:

    > to znaczy jakie oczekiwania?
    > Ze wreszcie trafi na bankomat z podpietym skanerem kart i ktoś jej złupi
    > kasę z konta do zera?

    Wydawałoby się, taki mądry i taki specjalista, a boi się czegoś, co nie
    ma prawa zadziałać.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-08-16 12:17:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 10:56, n...@p...pl pisze:

    > tekst informacyjny na stronie bzwbk
    > nie zawierał wyrażonej wprost informacji o którą pytałem

    Tekst informacyjny na stronie BZWBK zawiera wyrażone wprost _wszystkie_
    informacje o które pytałeś.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 19. Data: 2017-08-16 15:50:17
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 12:18:12 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Tekst informacyjny na stronie BZWBK zawiera wyrażone wprost _wszystkie_
    > informacje o które pytałeś.

    nie dość że gbur i cham to jeszcze na dodatek kłamca

  • 20. Data: 2017-08-16 17:30:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 15:50, n...@p...pl pisze:

    > nie dość że gbur i cham to jeszcze na dodatek kłamca

    Trudno, dla potomności przytoczę zapis, żeby nie było wątpliwości jakich
    konkretów ten prostak nie rozumie.

    BZ WBK przedstawia kartę bankomatową o funkcjonalności ograniczonej do:

    a) wypłat gotówki w Sieci bankomatów BZ WBK S.A.(także przekazów Western
    Union),
    b) wpłat gotówki w Sieci wpłatomatów BZ WBK S.A.,
    c) wypłat gotówki w Terminalach POS w Placówkach Partnerskich,
    d) sprawdzenia dostępności środków,
    e) zmiany kodu PIN
    f) doładowania telefonu
    zwanej dalej Kartą bankomatową.
    Kartą bankomatową nie ma możliwości dokonywania Transakcji bezgotówkowych
    -
    Jak widać, wszystko jest omówione niezwykle dokładnie i precyzyjnie.
    Jakim trzeba być matołem, żeby o to samo dopytywać?
    Pewnikiem, gdyby jakaś firma telekomunikacyjna napisała tak:

    Abonament jest ograniczony do:
    a) połączeń głosowych
    b) sprawdzenia salda
    Nie ma możliwości połączenia z innym operatorem.

    To głupek zadawałby pytania w rodzaju -
    1. Czy mogę wysłać SMS?
    2. Czy możliwe jest połączenie z T-Mobile?
    3. Czy możliwe jest połączenie na stacjonarne?

    No bo przecież tekst nie zawiera wyrażonej wprost informacji o którą
    pyta. :/
    Skąd takie tępe młoty się biorą?

    --
    Akarm