  • 1. Data: 2017-08-14 11:14:42
    Temat: jakie srednie oprocentowanie lokat jest w tym momencie ?
    Od: marek <m...@g...com>

    jak w temacie?
    gdzie ulokowac powyzej 100 tys ?
    tylko nie dla nowych srodkow

  • 2. Data: 2017-08-14 11:27:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A czemu nie dla nowych środków? Masz konto w każdym banku w PL?
    Polecić mogę deutsche bank - jak nie masz konta to zakładasz przez net darmowe konto
    dbNet, a razem z nim konto oszczędnościowe plus i masz na nim przez 4 miesiące 2,55%
    do 100k.
    Resztę - a i te 100k z oszczędnościowego po 4 miesiącach - można wpakować z
    granulacją po 10k w lokaty plan premia - na 4 lata, oprocentowanie zmienne (obecnie
    2,25% jeśli suma >10k i zakładasz przez net) + premia za każdy rok utrzymania lokaty
    - za 1. rok dodatkowo 10% od naliczonych odsetek, za 2. 15%, za 3. 20% i za 4. 25%.
    Zerwać - a jednocześnie dostać należne odsetki - można już po 6 miesiącach.
    Można też do tych lokat dopłacać.
    Po założeniu warto zadzwonić na infolinię i poprosić, żeby wyłączyli przysyłanie
    papierowych wyciągów do tych lokat.

  • 3. Data: 2017-08-14 13:45:44
    Od: marek <m...@g...com>

> [...]
    > Można też do tych lokat dopłacać.
    > Po założeniu warto zadzwonić na infolinię i poprosić, żeby wyłączyli przysyłanie

    Bo nie chce dla nowych srodkow i ponad 100 tys

  • 4. Data: 2017-08-14 17:33:30
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Bo nie chce dla nowych srodkow i ponad 100 tys

    W Idei jest normalna lokata 2,5% na pięć miesięcy.

  • 5. Data: 2017-08-20 12:06:54
    Od: p...@g...com

    Den mandag 14 augusti 2017 kl. 17:33:32 UTC+2 skrev Glaukon:

    > W Idei jest normalna lokata 2,5% na pięć miesięcy.

    Tylko dla posiadaczy aktywnego konta. Na krotsze terminy i bez wymogu konta zjechali
    nawet na 2,05%. "Wielki Procent" zrobil sie niestety mniejszy :(

  • 6. Data: 2017-08-29 10:16:27
    Od: p...@g...com

    Idea "Tylko Teraz" 2,3 i 4m 2,6% do 1 mln.