  • 1. Data: 2017-08-12 21:35:37
    Temat: bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Od dłuższego czasu nie ma nic o BGŻ Optima. Pewnie nie ma o czym
    pisać, ale zajrzałem tam ostatnio i nie widzę żadnego komunikatu o
    spec-lokatach, tych dla "nowych środków"...

    Czy rzeczywiście już ich nie ma, czy tylko mnie wzrok się pogorszył?

    witrak()

  • 2. Data: 2017-08-12 21:49:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witrak()" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >spec-lokatach, tych dla "nowych środków"...
    >Czy rzeczywiście już ich nie ma, czy tylko mnie wzrok się pogorszył?

    Sa czasami.

    Teraz jest nowa edycja konta oszczednosciowego, 2.2% do 26.10

    J.

  • 3. Data: 2017-08-12 23:42:34
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Teraz jest nowa edycja konta oszczednosciowego, 2.2% do 26.10

    Optima byla dobra, teraz dogonila ja Idea 2,5%, Alior 2,5%, Getin 2,5%/2,4%, Nest
    2,4% (srednioterminowe). Chyba ze ktos chce czesto wyplacac, wtedy optymalna jest
    Optima.

  • 4. Data: 2017-08-13 15:29:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" omnlaf$k2t$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Czy rzeczywiście już ich nie ma, czy tylko mnie wzrok się pogorszył?

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=UpZ73wW7&cr=Wp8uoK
    5C&s=ukOR24SM <-- 5 dych ode mnie w razie czego
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=o75mhGjs&cr=nxsJPb
    eo&s=ukOR24SM <-- 5 dych ode mnie w razie czego

  • 5. Data: 2017-10-27 14:50:14
    Od: m...@o...pl

    https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0024
    /16773/TABELA-LOKAT-od-dnia-27-pazdziernika-2017-2.p
    df

    "Starsi", czyli m.in. ja, dostali jak zwykle nieco po d...
    2,2% dla nowych środków wobec salda na koniec 12.10.2017
    "Nowsi" - 2,5%

  • 6. Data: 2017-10-27 14:54:13
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > "Starsi", czyli m.in. ja, dostali jak zwykle nieco po d...
    > 2,2% dla nowych środków wobec salda na koniec 12.10.2017
    > "Nowsi" - 2,5%

    Możesz założyć ten Smart. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Dla Ciebie" i
    po prostu załóż dodatkowo rachunek Smart na 2,5%.

  • 7. Data: 2017-10-27 22:34:32
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 27 października 2017 14:54:22 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    > Możesz założyć ten Smart. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Dla Ciebie" i
    > po prostu załóż dodatkowo rachunek Smart na 2,5%.

    Fakt, dzięki. Tylko po kiego grzyba takie rzeczy? Świat się zmienia i nie nadążam :))

  • 8. Data: 2017-10-28 11:09:54
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Tylko po kiego grzyba takie rzeczy? Świat się zmienia i nie nadążam :))

    A po takiego grzyba, ze jak nie nadążasz, to żebyś trzymał na 2,2, a nie
    na 2,5 :) W końcu to bank, czyli lichwiarz i kanciarz.

  • 9. Data: 2017-10-29 10:17:56
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-10-28 o 11:09, wiatrak pisze:
    >  Tylko po kiego grzyba takie rzeczy? Świat się zmienia i nie nadążam :))
    >>
    > A po takiego grzyba, ze jak nie nadążasz, to żebyś trzymał na 2,2, a nie
    > na 2,5 :)  W końcu to bank, czyli lichwiarz i kanciarz.

    To co powyżej ... tłumaczyć nie trzeba ;)
    Bo innych różnic w zasadzie nie widzę - może ślepy jestem....

    Ale czy do tego SMART też trzeba "podwiązać" r-k macierzysty
    czy dalej korzysta z tego już wcześniej zdefiniowanego do wylewania ?

    Pozdro

  • 10. Data: 2017-10-29 14:02:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-29 o 10:17, Waldek pisze:

    > Bo innych różnic w zasadzie nie widzę - może ślepy jestem....

    Wydaje mi się, że jest mała różnica: oprocentowanie standardowe wynosi
    0,7% w stosunku rocznym.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/