  • 1. Data: 2007-11-21 08:49:25
    Temat: czy napewno udalo mi sie przeniesc do malego bph?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W ubieglym roku przenioslem konto z oddzialu wchlanianego przez pko sa
    do malego BPH.

    Nie dostalem jeszcze zadnego pisma, ale czytam wnikliwiej info na
    stronach BPH, i zaczynam sie zastanawiac, czy te przenosiny okazaly
    sie skuteczne.

    czy ktos juz dostal info do ktorego banku bedzie przypisany (O, my
    chlopy panszczyzniane, a nei klyenty....)

    "Podstawowym kryterium przypisania Klienta do jednego bądź drugiego
    Banku, przyjętym w Planie Podziału, jest miejsce otwarcia rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego lub rachunku bieżącego. Jeśli Oddział,
    w którym została zawarta umowa znajduje się na liście placówek
    pozostających w Banku BPH nadal będziecie Państwo Klientami Banku BPH.
    Jeśli natomiast Oddział ten znajduje się na liście placówek
    przechodzących, staniecie się Państwo Klientami Banku Pekao SA. W
    przypadku, gdy Klient posiada więcej niż jeden rachunek, o przypisaniu
    do konkretnego Banku decyduje data i miejsce zawarcia pierwszej umowy."

  • 2. Data: 2007-11-21 09:06:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 09:49, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przypadku, gdy Klient posiada więcej niż jeden rachunek, o przypisaniu
    > do konkretnego Banku decyduje data i miejsce zawarcia pierwszej umowy."

    Infolinia BPH twierdzi, ze bede przypisany do oddzialu do ktorego
    przenioslem rachunek, a nie tego, w ktorym otwarlem.

    Dostal juz jakies pisma ktos w zwiazku z tymi podzialami?

  • 3. Data: 2007-11-21 09:09:25
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dostal juz jakies pisma ktos w zwiazku z tymi podzialami?

    Zapewne takie pisma będą wysłane 29 listopada, gdy będzie już po ptokach!

    /*-+

  • 4. Data: 2007-11-21 09:32:50
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Zapewne takie pisma będą wysłane 29 listopada, gdy będzie już po ptokach!

    Idę sprawdzić do oddziału czy mój ROR i rachunek karty kredytowej jest już
    przeniesiony do nich. Tak będzie chyba najpewniej.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 5. Data: 2007-11-21 10:00:37
    Od: otrov <o...@p...wp.pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    >
    > Nie dostalem jeszcze zadnego pisma, ale czytam wnikliwiej info na
    > stronach BPH, i zaczynam sie zastanawiac, czy te przenosiny okazaly

    A czy to taki problem w przypadku, gdyby Cię nie przenieśli zamknąć
    rachunek w PKO i otworzyć w BPH?

    No chyba, że podawałeś nr rachunku w kilkudziesięciu miejscach..

    o.

  • 6. Data: 2007-11-21 10:02:07
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

> [...]
    > przypadku, gdy Klient posiada więcej niż jeden rachunek, o przypisaniu
    > do konkretnego Banku decyduje data i miejsce zawarcia pierwszej umowy."

    Bo to jest prawda i z tego co wiem narazie nikt nie dostanie takiej
    informacji, 1 grudnia będą wysyłane pakiety powitalne dla klientów
    Banku BPH i wtedy się dowiesz (czyli dotrą do ludzi około 6 grudnia).
    Jeżeli złożyłeś wniosek to będzie on zrealizowany, być może już jest
    zrealizowany. Odezwę się do ciebie na PRV.

  • 7. Data: 2007-11-21 10:07:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 11:00, otrov <o...@p...wp.pl> wrote:
    > krzysztofsf pisze:

    > A czy to taki problem w przypadku, gdyby Cię nie przenieśli zamknąć
    > rachunek w PKO i otworzyć w BPH?
    >
    > No chyba, że podawałeś nr rachunku w kilkudziesięciu miejscach..

    chociazby...

  • 8. Data: 2007-11-21 10:10:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 11:02, j_jasiu <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > Banku BPH i wtedy się dowiesz (czyli dotrą do ludzi około 6 grudnia).
    > Jeżeli złożyłeś wniosek to będzie on zrealizowany, być może już jest

    ja sie przenioslem ROK temu, gdy byla podana lista oddzialow malego
    BPH.
    mam nadzieje, ze infolinia ma racje i przenosiny byly skuteczne.

  • 9. Data: 2007-11-21 10:41:40
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 21 Lis, 11:10, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > ja sie przenioslem ROK temu, gdy byla podana lista oddzialow malego
    > BPH.
    > mam nadzieje, ze infolinia ma racje i przenosiny byly skuteczne.

    Raczej napewno, ja się przenosiłem 2 tygodnie temu, ale potwierdziłem
    jeszcze ze swoim opiekunem w oddziale do którego się przeniosłem.

    Byłem już klientem PEKAO SA i więcej nie chce nim być.

  • 10. Data: 2007-11-21 18:20:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > chociazby...

    A umery rachunkow sie nie zmienia przy przenosinach?
    --
    Krzysztof Halasa