  • 11. Data: 2007-11-21 19:31:09
    Temat: Re: czy napewno udalo mi sie przeniesc do malego bph?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-21 19:20, Krzysztof Halasa stwierdził, że:

    > A umery rachunkow sie nie zmienia przy przenosinach?

    Masz na myśli przenosiny między oddziałami? Nie zmieniają się, BPH ma
    jedno centrum rozliczeniowe (10600076).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 12. Data: 2007-11-21 19:38:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 19:20, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > A umery rachunkow sie nie zmienia przy przenosinach?

    Nie zmienia - lokalizacja oddzialu nie ma wplywu na numer rachunku.

  • 13. Data: 2007-11-21 23:40:39
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > W ubieglym roku przenioslem konto z oddzialu wchlanianego przez pko sa
    > do malego BPH.

    Z tym przenoszeniem się to nie wiadomo czy się nie wpadnie z deszczu pod
    rynnę. Mam w BPH tylko KK więc nawet jak Italczycy zmienią zasady jej
    wydawania i zrujnują TOIP, to wielkiego problemu nie ma, gdzieś się wyniosę.
    Ale tak z własnego doświadczenia. Jak spojrzałem na listę oddziałów w
    Wawie, to marność i mizeria - najbliższy oddział mam na placu Hallera na
    Pradze. Sęk w tym że jest to dokładnie ten oddział, w którym nie udało mi
    się tej właśnie karty uzyskać. Panie w trybie ekspresowym odesłały mnie
    do "większego oddziału" na Targową, który będzie teraz pod szyldem Pekao, a
    same nie były w stanie powiedzieć czy da się odpalić Sezama do KK bez ROR&#8217;a.
    Gneralnie wyszło na to że się nie da, ale też kompletnie nie były
    zainteresowane odkryciem prawdy.
    Nie wiem czy chcę wrócić jako klient do tego oddziału...

    Tomek

  • 14. Data: 2007-11-22 00:03:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-22 00:40, Tomasz Opalski stwierdził, że:
    > same nie były w stanie powiedzieć czy da się odpalić Sezama do KK bez ROR&#8217;a.
    > Gneralnie wyszło na to że się nie da

    Jak się nie da? Bankowość internetowa dla KK funkcjonuje i jest bezpłatna.

  • 15. Data: 2007-11-22 07:41:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski pisze:
    > Dnia 2007-11-22 00:40, Tomasz Opalski stwierdził, że:

    > Jak się nie da? Bankowość internetowa dla KK funkcjonuje i jest bezpłatna.

    Ja zrozumiałem jego maila tak, że wedle panienki z okienka ise nie da.

    KJ

  • 16. Data: 2007-11-22 11:19:36
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja zrozumiałem jego maila tak, że wedle panienki z okienka ise nie da.

    Własnie w tym rzecz. To że sie da wiem, bo z powodzeniem używam, tyle że
    gdbybym wcześnie z pbb nie wiedział sie że taka opcja funkcjonuje i na
    prawdę nie potrzebował drugiej KK, to bym jej w BPH nie wziął.
    Co ciekawe osoba, na która trafiłem w oddziale do którego zostałem odesłany,
    tez piewszy raz trafiła na przypadek, że ktoś chce samą KK z Sezamem oraz
    nie ma i nie chce zakładać RORa. Tyle że jej się chciało dopytać. Cała
    operacja trwała raptem o parę minut dłużej, bo babeczka gdzieś zadzwoniła
    żeby sprawe potwierdzić.

  • 17. Data: 2007-11-26 21:31:11
    Temat: Re: udalo mi sie przeniesc do malego bph :
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 09:49, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > czy ktos juz dostal info do ktorego banku bedzie przypisany (O, my
    > chlopy panszczyzniane, a nei klyenty....)

    Dzis po zalogowaniu do BPH :)

    Warszawa, 26 listopada 2007 r.

    Szanowna Pani/Szanowny Panie,

    w związku ze zbliżającym się terminem prawnego podziału Banku BPH
    uprzejmie informuję, iż w wyniku realizacji Planu Podziału obsługa
    Pani/Pana rachunku/rachunków pozostanie po tym dniu w Banku BPH.

    Oczekuję się, że prawny podział Banku BPH nastąpi 30 listopada br. O
    tym fakcie i dacie rejestracji podziału Banku zostanie Pani
    poinformowana/Pan poinformowany oddzielnym pismem.

    Pragnę jednocześnie podkreślić, że wszystkie zawarte umowy będą
    realizowane na dotychczasowych zasadach i nie wymagają dodatkowego
    aneksowania. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby
    zminimalizować ewentualne niedogodności związane z zachodzącym
    zmianami.
    Na wszelkie pytania i wątpliwości związane z przypisaniem rachunków
    lub samym procesem podziału Banku odpowiedzą nasi Doradcy w
    Oddziałach. Pełną listę Oddziałów z oznaczeniem banku docelowego można
    znaleźć w każdej placówce Banku BPH, a także na stronie internetowej
    www.bph.pl.

    Z poważaniem

    Józef Wancer
    Prezes Zarządu
    Banku BPH

    * Zestawienie rachunków oraz ich docelowe przyporządkowanie do Banku
    BPH / Banku Pekao SA zostało sporządzone wg stanu na dzień 25
    listopada 2007 r.