  • 1. Data: 2007-11-21 19:51:47
    Temat: Otwieranie konta w Szwajcarii z zagranicy?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Witam,
    Przed chwilą zaciekawiła mnie następująca aukcja na eBay'u:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =230193647412

    Zastanawiam się, czy jest to rzeczywiście możliwe? Starałem się znaleźć
    banki wspomniane w opisie aukcji przez googla, ale bez powodzenia.
    Czy ktoś ma może jakieś potwierdzone informacje na temat takiej możliwości?

    Pozdr.
    k.

    PS. Ten sam gościu sprzedawał jeszcze instrukcje zdalnego otwierania konta w
    USA (to już znalazłem bez jego pomocy) oraz gdzieś w rajach podatkowych (nie
    interesuje mnie ;) Teraz chyba te jego aukcje się przetermonowały, można
    znaleźć w historii; jak i parę innych, wrzucając w wyszukiwarkę eBay "bank
    account".