    From: j_jasiu <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy napewno udalo mi sie przeniesc do malego bph?
    Date: Wed, 21 Nov 2007 02:02:07 -0800 (PST)

    On 21 Lis, 09:49, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > W ubieglym roku przenioslem konto z oddzialu wchlanianego przez pko sa
    > do malego BPH.
    >
    > Nie dostalem jeszcze zadnego pisma, ale czytam wnikliwiej info na
    > stronach BPH, i zaczynam sie zastanawiac, czy te przenosiny okazaly
    > sie skuteczne.
    >
    > czy ktos juz dostal info do ktorego banku bedzie przypisany (O, my
    > chlopy panszczyzniane, a nei klyenty....)
    >
    > "Podstawowym kryterium przypisania Klienta do jednego bądź drugiego
    > Banku, przyjętym w Planie Podziału, jest miejsce otwarcia rachunku
> [...]

    Bo to jest prawda i z tego co wiem narazie nikt nie dostanie takiej
    informacji, 1 grudnia będą wysyłane pakiety powitalne dla klientów
    Banku BPH i wtedy się dowiesz (czyli dotrą do ludzi około 6 grudnia).
    Jeżeli złożyłeś wniosek to będzie on zrealizowany, być może już jest
    zrealizowany. Odezwę się do ciebie na PRV.