eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank] › Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • Data: 2004-02-02 12:51:04
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze Rafal Urbanelis:
    > jestem z mbankiem od jego pierwszych dni. zawsze goraco mu kibicowalem,
    > zawsze wierzylem, ze mbank przyniesie zmiany na tym zasyfionym, polskim
    > rynku bankowym. (porownajcie sobie nasze banki i oplaty do angielskich)
    > dla mnie mbank to bylo cos wielkiego. nie chce uzywac patosu i gornolotnych
    > okreslen, ale ja naprawde bylem z tym bankiem zwiazany ideami.

    Ślozy mi popłynęły. Nie, naprawdę, o, tutaj.

    > mbank postapil bardzo brzydko.

    Co to znaczy "brzydko"? Postanowił wprowadzić opłaty. Jego bank, jego
    prawo. Twoje prawo zrezygnować z usługi, jak również twoje prawo wznosić
    histeryczne szlochy (choć mógłbyś nieco ograniczyć poziom wzbudzanego
    politowania). Brzydko byłoby, gdyby ogłosił upadłość i wstrzymał
    wypłaty.

    > mbank probuje mnie wlasnie wydymac. w chamski sposob.

    Naprawdę? Może bym się z tobą zgodziła, gdyby nie poinformowano
    o zmianach w ToIP z dużym wyprzedzeniem.

    > po 3 latach agresywnych reklam, informuja mnie, ze za 2 tygodnie tak
    > naprawde "co bylo a nie jest nie pisze sie w rejestr". i ze w sumie to "zero
    > oplat", te wszystkie billboardy, wielkie reklamy na onecie, ze to, w sumie,
    > to nie bylo na serio... to byl taki pic.

    Wiesz, przykro mi, że narażam cię na wstrząs, ale to jest RYNEK (!),
    a mBank próbuje ZARABIAĆ (!!!). To nie jest instytucja charytatywna.
    To nie jest mamusia ani przyjaciel. Kto wierzy w hasła reklamowe, ten
    frajer. Kto się emocjonalnie wiąże z firmą usługową, ten frajer po trzykroć.

    > tak! mamy wolny rynek! mogli tak zrobic? jasne ze mogli. ale my tez mozemy
    > cos zrobic. mamy na to 2 tygodnie.
    > prezentuje tutaj, jak mozemy sie zachowac zgodnie z regulaminem, zeby nasze
    > odejscie chociaz troche mbankowcom dalo do myslenia.

    [ciach]
    > czy moga nas za to pozwac?

    Zapewne nie mogą, a na pewno nie będzie im się kalkulowało. Mogą
    natomiast wprowadzić utrudnienia dla idiotów takich, jak ty. (I przy
    okazji dla wszystkich innych klientów, którzy juz za jakiś czas będą
    musieli np. wpisywać kod z obrazka lub czynić coś równie wygodnego
    i oszczędzającego czas.)

    > ale nawet jesli, to spoko - zanim to zrobia, rozpetamy pieklo w mediach.

    Chyba się ciut przeceniasz. Co najwyżej "gromada szczyli DoS-uje bank".

    > jesli do akcji przylaczy sie 1000 osob, i kazda zrobi 10.000 przelewow po
    > groszu, to w sumie wyjdzie 10 milionow przelewow.

    Wspaniale. Na pewno jesteś z siebie bardzo dumny. A normalni ludzie
    próbujący zrobić swoje przelewy poczekają sobie, aż tobie znudzi się
    robienie scen. Zapłacisz za mnie odsetki karne od kredytu? A może
    usuniesz mnie z BIK-u? Hm? Panie wielce-oburzony?

    > nie twierdze, ze zniosa w ogole oplaty, ale moze ZOSTANIEMY CHOCIAZ
    > KULTURALNIE POINFORMOWANI LISTEM DO DOMU Z ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM,
    > co?!?!?!

    Nawołujący do DoS-a domaga się szacunku i kultury, oj, gdzie moja
    maść na zajady...

    > wiec do cholery, zrobcie cos, dzieki czemu zyskacie moze chociaz odrobine
    > szacunku z ich strony!!!

    Tak. DoS-owanie zawsze budziło głęboki szacunek DoS-owanych. Tak.

    > pomozecie? ;-)

    Nie. Jesteśmy dorośli.

    PS. Dotychczas wzruszałam ramionami nad szlochami, krzykami i darciem
    szat, jakie odbywają się tutaj i na forum mBanku. Stać mnie na
    zapłacenie bankowi za usługę, którą sobie cenię i za którą IMO należy
    mu się zapłata. Ba, zapłacę z nadzieją na nowe usługi i nową jakość.
    Ale w momencie, w którym banda rozhisteryzowanych ludzików, którzy
    pomylili bank z instytucją charytatywną uniemożliwia mi korzystanie
    z mBanku, trafia mnie jasny szlag.

    Saddie
    --
    |\ /|