eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank] › Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • Data: 2004-02-01 14:41:17
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > I to ja widze, ze mimo dziesiatek (a moze setek?) postow dot. nowej TOiP
    >w mBank niektorzy nadal nie potrafia wlaczyc myslenia tylko jak woly
    >trzymaja sie tego co oferowano im n lat temu i uwazaja, ze ktos sie zachowal
    >w stosunku do nich nie fair.

    Nie zgadzam sie z Twoim pogladem, ale nie bede polemizowal, bo juz
    wystarczajaco duzo napisalem, niech teraz ktos inny przejmie paleczke.

    Gdyby bylo tylko tak jak mowisz zawod klientow mbanku nie bylby wiekszy niz
    przy wprowadzaniu oplat w innych bankach, a tu jak widzisz tak nie jest,
    sytuacja jest bezprecedensowa.

    dn