eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank] › Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • Data: 2004-02-01 14:23:31
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci
    news:lf1q10161bl5619ttds1em645gdcjcb9nn@4ax.com...
    > Do niektorych ciagle nie dociera, ze tu nie chodzi tylko o same oplaty...

    Czytaj ze zrozumieniem ... mnie jako klienta posiadajacego rachunek 2 lata
    nie wzrusza wprowadzenie oplat za przelewy. Zakladalem konto i decydowalem
    sie na obowiazujace w tamtym momencie zasady (czyli 0 zl za przelewy).
    Obecnie bank zmienil zasady ... ok ... mial do tego prawo. I to czy zmienil
    polityke nie ma tu zadnego znaczenia. Mial do tego prawo. I zrozum to w
    koncu. Jesli nie podobaja Ci sie te zasady to zamykasz konto i koniec
    problemow.

    Powod do zalow i krzykow - w moich oczach - maja klienci, ktorzy
    zdecydowali sie na zalozenie konta po ogromnej kampanii reklamowej, ktora
    miala miejsce 1,2,3 miesiace w tyl. To ich zrobiono w konia poniewaz
    reklamowano produkt (jakim jest eKonto) jako calkowicie pozbawiony
    jakichkolwiek oplat. Teraz gdy sciagneli sobie klientow nagle wprowadzaja
    oplaty ... uwazam, ze to w stosunku do nich bank zachowal sie nie fair bo
    decyzji o wprowadzeniu oplat - zwlaszcza takich, ktorych w dotychczasowej
    historii banku nie bylo - nie podejmuje sie z dnia na dzien. Jestem
    przekonany, ze w trakcie wspomnianej kampanii reklamowej prowadzono juz
    analizy dot. wprowadzenia oplat za przelewy. Moj wniosek ... bank dopuscil
    sie nieuczciwej reklamy w stosunku do NOWYCH klientow a nie do obecnych.

    I to ja widze, ze mimo dziesiatek (a moze setek?) postow dot. nowej TOiP
    w mBank niektorzy nadal nie potrafia wlaczyc myslenia tylko jak woly
    trzymaja sie tego co oferowano im n lat temu i uwazaja, ze ktos sie zachowal
    w stosunku do nich nie fair.

    --
    Arek