  • 11. Data: 2003-04-17 12:18:31
    Temat: Re: czy dzisiaj nie miało być info o kartach mBanku ?
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    > Bardziej interesujące będą koszty.

    ... ubezpieczenia

    chociaż po ostatnim wyroku SN ubezpieczenia kart mają sens tylko do
    października ??
    czy jestem w błędzie ??

    --
    KSX

  • 12. Data: 2003-04-17 12:41:59
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    KSX napisał(a):

    > chociaż po ostatnim wyroku SN ubezpieczenia kart mają sens tylko do
    > października ??
    > czy jestem w błędzie ??
    juz teraz ubezpieczenia citi sa miejscami lepsze niz ustawa
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2003-04-17 13:18:18
    Temat: Re: czy dzisiaj nie mia??????????????????????????????
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Czyżby to była aż tak wielka tajemnica i tak super oferta, że tylko wybrańcy
    > mogą ją poznać. A informacja na www nie łaska.

    Nie tyle chyba wybrańcy, co chętni (a może zbieranie adresów na "spam"
    ;))) ?

  • 14. Data: 2003-04-17 13:56:39
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    plusz wrote:
    > wydaje mi się, że dzisiaj powinni podesłać jakąś informację
    > jak na razie jej nie ma :(

    I koniec "ankiety" ze zlota rybka...
    Jeszcze jest po wylogowaniu sie z czesci transakcyjnej,
    ale juz jej nie ma w dziale aktualnosci. Jest teraz
    pytanie: Czy jestes za przystapieniem do UE? ;)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 15. Data: 2003-04-17 18:04:57
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 17 Apr 2003 13:35:35 +0200, "Bartosz"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >W Rzepie pokazala sie krótka notka o nich. Maja byc trzy rodzaje kart
    >kredytowych. VElectron, VClassic i VGold. Oprocentowanie kredytu : 17-24 %.
    >VE - limit od500 do 5000 PLN (min dochód wymagany 500 PLN)
    >VC - limit od 1000 do 10000 PLN ( dochód min. 1500)
    >VG - limit od 10000 do 50000 ( dochód min. 4000)

    24%?
    Czyli nic rewelacyjnego ;((, teraz wazne jest jaki bedzie pakiet
    ubezpieczen i ile trzeba bedzie za ta przyjemnosc zaplacic.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 16. Data: 2003-04-17 18:22:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Czyżby to była aż tak wielka tajemnica i tak super oferta, że tylko wybrańcy
    > mogą ją poznać.

    Uwierz mi, oferta bedzie bardzo dobra ;PPP

    > A informacja na www nie łaska.

    Póki co nie ma jeszcze KK; jak rozpoczna sprzedaż info bedzie.

  • 17. Data: 2003-04-17 18:25:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    >
    > Uwierz mi, oferta bedzie bardzo dobra ;PPP

    Hehe... tak najlatwiej... a moze jakies szczegoly? ;p

    Maciej

  • 18. Data: 2003-04-17 18:40:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Hehe... tak najlatwiej... a moze jakies szczegoly? ;p

    Hehe, szczegóły poda mBank jak przyjdzie odpowiedni czas ;-))

  • 19. Data: 2003-04-17 19:18:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał:

> [...]

    Od polowy pazdziernika wchodzi w zycie ustawa o epi, ograniczajaca odp. do 150
    Euro.

    > juz teraz ubezpieczenia citi sa miejscami lepsze niz ustawa

    No ale tylko w ciagu 72h, powyżej tego czasu ustawa jest lepsza ;-))
    BTW ubezpieczenie DC tez jest lepsze.