  • 1. Data: 2003-09-27 05:26:47
    Temat: czy dzisiaj jest otwarty jakiiśWBK w poznaniu ???
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    chce założyć tam konto :)

    POzdrowionka i thx za odpowiedzi

    Arczi

  • 2. Data: 2003-09-27 05:51:19
    Temat: Re: czy dzisiaj jest otwarty jakiiśWBK w poznaniu ???
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Arczi wrote:
    > chce założyć tam konto :)
    >

    > POzdrowionka i thx za odpowiedzi
    >
    > Arczi

    cała grupa BZWBK....jest w soboty nieczynna chyba że pojedziesz na granię do
    ŚŁubic...tam jest jedyny oddział 24 h......

  • 3. Data: 2003-09-27 05:56:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl374t$d3c$...@n...onet.pl,
    Arczi <A...@o...pl>:
    > chce założyć tam konto :)

    Będziesz żałował ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-27 06:08:29
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    no to gdzie mam założyć konto ??
    nie bardzo "ufam" e-bankom :)

    poradzcie
    najgorzej ze w tygodniu nie mam wcale czasu zeby sie wyrwać z pracy i
    założyć konto
    zostaje sobota :(

    Arczi

  • 5. Data: 2003-09-27 06:36:29
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Arczi napisał:

> [...]
    > nie bardzo "ufam" e-bankom :)
    >
    > poradzcie
    > najgorzej ze w tygodniu nie mam wcale czasu zeby sie wyrwać z pracy i

    Jak jesteś z Wrocławia to Lukas. A i w tygodniu czynny 8-20 (u nas w
    Łodzi to nawet od 7). Tu masz spis placówek
    http://www.lukas.pl/placowki.asp?woj=11

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 6. Data: 2003-09-27 06:42:42
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl39j2$gle$...@n...onet.pl,
    Arczi <A...@o...pl>:
> [...]
    > nie bardzo "ufam" e-bankom :)
    >
    > poradzcie
    > najgorzej ze w tygodniu nie mam wcale czasu zeby sie wyrwać z pracy i

    Tym bardziej bank zamkniety w sobote to dla Ciebie zly wybor, czyz nie?

    Co masz na mysli piszac "nie ufam"?

    Otwarty w sobote jest np. Lukas Bank. Ja z BZWBK wlasnie (po latach
    narastajacych szykan i bezsensow) przenioslem sie do Lukasa wlasnie, ktory
    jest moim "marmurem".

    Czemu nie Inteligo np.? To przeciez stary PKO BP.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-27 06:46:23
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@p...fm,
    Tomasz Staszewski <t...@p...fm>:

    > Jak jesteś z Wrocławia to Lukas.

    A temat czytales? ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-27 06:52:22
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Robert napisał:

    > 3...@p...fm,

    > A temat czytales? ;)

    A bo ten BZWBK to nie wiadomo gdzie ma siedzibę:-)
    To w takim razie http://www.lukas.pl/placowki.asp?woj=7

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 9. Data: 2003-09-27 08:06:11
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    Włąśnie wypełniłem formularz w INTELIGO

    :)
    koniec i basta bankom otwartym tylko w tygodniu ;))

    Przekonaliście mnie
    pozdrawiam i życze udanego weekendu

  • 10. Data: 2003-09-27 08:11:52
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl3ggi$t7c$...@n...onet.pl,
    Arczi <A...@o...pl>:
    > Włąśnie wypełniłem formularz w INTELIGO

    Za szybki jestes - tak bez polecającego? To 2 x 30zl przepadlo ;(

    Na pewno bedziesz zadowolony.
    Tylko nie bierz wyciągów papierowych i serwisu SMS (6zl), oraz pamietaj o
    utrzymaniu salda min. 100zl miesiecznie, aby uniknac oplaty miesiecznej za
    prowadzenie (5zl).

    Ze wszystkich moich kont najmniej problemow mialem z Inteligo. No moze
    jeszcze VW, ale to mam b. krotko.

    --
    Robert