  • Data: 2002-06-11 09:27:36
    Temat: Re: czy LG jest bezpieczny ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:

    > Poza tym w momencie wyplyniecia wiekszej gotowki nielegalnie sadze ze
    > moznaby stworzyc taki szum prasowy wokol LG ze bardzo szybko zwrociliby
    > pieniadze bo nie oplacaloby im sie chodzic po sadach.

    no wlasnie, tyle sie czyta o zwracaniu nie swoich pieniedzy w przypadku
    pomylek, wydaje mi sie ze zlodziej nie moze po prostu przelac kasy
    na swoj rachunek, w tym celu musi miec przynajmniej konto zalozone
    na fikcyjne dane

    mnie sie wydaje ze zaden bank ktoremu zalezy na rozwoju bankowosci
    internetowej nie dopuscilby do upublicznienia informacji o udanych
    kradziezach z kont klientow