  • Data: 2002-06-11 08:28:11
    Temat: Re: czy LG jest bezpieczny ?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boa" <a...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ae2e0t$eeq$1@news.tpi.pl...

    > jestes pracownikiem LG ?
    > skad wiesz ze nie bylo reklamacji ?

    juz dawno byloby glosno o tym w prasie albo chociazby na pbb.

    > skoro dalej nie rozumiesz to zadam proste pytanie
    > czy posiadanie dwoch hasel do LG (ktos zainstalowal mi sniffera na kompie
    > pracy i nawet o tym nie wiem)
    > wystarczy do wyzerowania konta w LG odpowiedz:
    > a) tak
    > b) nie
    >
    > wnioski wyciagnij sam

    znajomosc hasel wystarcza. Ale watpie zeby ich poznanie bylo takie proste.

    Poza tym w momencie wyplyniecia wiekszej gotowki nielegalnie sadze ze
    moznaby stworzyc taki szum prasowy wokol LG ze bardzo szybko zwrociliby
    pieniadze bo nie oplacaloby im sie chodzic po sadach.

    D.