  • 1. Data: 2004-08-13 10:19:45
    Temat: Re: czy Citikonto nadaje sie do DG ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    sereq said the following on 2004-08-13 12:20:
    > Witam,
    >
    > Mam następujące pytanie - czy konto osobiste CitiKonto nadaje sie dla
    > jednoosobowej DG? :)
    >
    > Założyłem właśnie taką działaność i potrzebuje konta do pzrelewów do Zusu i
    > Us... Jednak w Citikoncie istnieje możliwośc dokonywania takich przelewów -
    > więc czy mogę korzystać z tego konta czy powinienem założyć konto firmowe
    W regulaminie konta maż pewnie explicite zakaz, i to chyba rozwiązuje
    Twoje wątpliwości. NIe wiem czy w PB nie znajdziesz również takiego zapisu.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2004-08-13 10:20:27
    Temat: czy Citikonto nadaje sie do DG ?
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Witam,

[...]

    gdzie indziej? A jeśli się nadaje, to czy powinienem iśc z papierami do
    Citka i ich o czymś informować dodatkowo?
    Poratujcie informacjami bo się nie orientuje :)

    sq

  • 3. Data: 2004-08-13 10:28:44
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Zusu i
    > W regulaminie konta maż pewnie explicite zakaz, i to chyba rozwiązuje
    > Twoje wątpliwości. NIe wiem czy w PB nie znajdziesz również takiego
    zapisu.

    co to jest PB?

    a regulamin ide czytać. Nie upieram się przy tym żeby prowadzić to konto dla
    DG, chcialem się tylko zorientowac czy istnieje taka możliwość. Ale w takim
    razie po co możliwośc przelewów do ZUS? bo do US to rozumiem.

    sq

  • 4. Data: 2004-08-13 10:33:26
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    sereq said the following on 2004-08-13 12:28:
    [...]

    > a regulamin ide czytać. Nie upieram się przy tym żeby prowadzić to konto dla
    > DG, chcialem się tylko zorientowac czy istnieje taka możliwość. Ale w takim
    > razie po co możliwośc przelewów do ZUS? bo do US to rozumiem.

    W pewnych sytuacjach (nie pytaj mnie w jakich, bo nie wiem ) można
    samemu opłacać ZUS z konta osobistego. A przynajmniej mozna było.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2004-08-13 10:50:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 Aug 2004 12:20:27 +0200, w <411c9568$1@news.home.net.pl>, "sereq"

    > Założyłem właśnie taką działaność i potrzebuje konta do pzrelewów do Zusu i
    > Us... Jednak w Citikoncie istnieje możliwośc dokonywania takich przelewów -

    Generalnie ZUS oraz podatki są osobiste, więc przeszkód nie ma.
    Ale nie możesz prowadzić ew. rozliczeń z kontrahentami.

  • 6. Data: 2004-08-13 12:52:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Fri, 13 Aug 2004 12:20:27 +0200, w <411c9568$1@news.home.net.pl>, "sereq"

    Zusu i
    przelewów -

    > Generalnie ZUS oraz podatki są osobiste, więc przeszkód nie ma.

    ZUS _za_siebie_ mozna placic z ROR
    Podatek (PDOF) jest wprawdzie osobisty, ale jesli koniecznosc uiszczenia
    miesiecznej zaliczki wynika z prowadzenie DG (a tak tu mamy) to i ten staje
    sie "zwiazany z DG" i podpada pod zakaz uzywania ROR do rozliczen DG.
    A od pewnego progu przychodow wpadasz w VAT i tu juz niec "osobistego" nie
    ma...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-08-13 12:57:21
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 Aug 2004 14:52:04 +0200, w <cfideq$84e$1@inews.gazeta.pl>, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > sie "zwiazany z DG" i podpada pod zakaz uzywania ROR do rozliczen DG.
    > A od pewnego progu przychodow wpadasz w VAT i tu juz niec "osobistego" nie

    VAT też jest podatkiem osobistym przy jednoosobowej DG -- fakt, że związany z
    DG tak jak PIT.