  • 1. Data: 2004-08-13 09:50:55
    Temat: Olimpijski Konkurs Visa i KartyOnLine
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Dziś zaczynają się Igrzyska, a Visa oraz portal KartyOnLine zapraszają do
    udziału w Konkursie Olimpijskim. Wśród osób które prawidłowo odpowiedzą na
    pytania rozlosujemy 3 luksusowe torby na notebooka. Dodatkowo, co 10
    uczestnik otrzyma drobny upominek: worek gimnastyczny, kubek lub butelkę
    termiczną ufundowane przez Visa. Aby wziąć udział wystarczy odpowiedzieć na
    3 bardzo proste pytania.

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1062

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-08-13 10:23:51
    Temat: Re: Olimpijski Konkurs Visa i KartyOnLine
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczestnik otrzyma drobny upominek: worek gimnastyczny, kubek lub butelkę
    > termiczną ufundowane przez Visa. Aby wziąć udział wystarczy odpowiedzieć

    Witam serdecznie,
    Od wczoraj polskich sportowców jest tyle, że akurat żadna odpowiedź nie
    pasuje :)
    Rozumiem, że trzeba zaznaczyc te najblizsza prawdy ?

    Pozdr.
    MM

  • 3. Data: 2004-08-13 10:42:46
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    mmmaslov wrote:

    > Witam serdecznie,
    > Od wczoraj polskich sportowców jest tyle, że akurat żadna odpowiedź nie
    > pasuje :)
    > Rozumiem, że trzeba zaznaczyc te najblizsza prawdy ?

    tez sie usmialem jak zobaczylem odpowiedzi :-) No mogliby przynajmniej
    poprawic to teraz, tylko czy moga tak w trakcie trwana konkursu...

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie