  • 1. Data: 2004-08-13 10:47:23
    Temat: piatkowo o VC i pewnym wydawnictwie
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    sprawa dotyczy proby kupna prenumeraty za pomoca karty kredytowiej w
    wydawnictwie w Warszawie wydajacym kilka tytulow z informatyki...
    nie wiem czy to ma zwiaze z 13tym, ale otrzymalem maila z prosba o
    przeslanie MAILEM numeru kary i daty jej waznosci...
    ja sie ubawilem :)

    moze jednak wydaja poradnik dzialkowca ?

  • 2. Data: 2004-08-13 11:36:55
    Temat: Re: piatkowo o VC i pewnym wydawnictwie
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Tak tu było spokojnie, aż nagle ... zapodaje:

    > nie wiem czy to ma zwiaze z 13tym, ale otrzymalem maila z prosba o
    > przeslanie MAILEM numeru kary i daty jej waznosci...
    > ja sie ubawilem :)

    I tak dobrze. Mogli poprosić o przesłanie karty, celem przeciągnięcia
    jej przez czytnik. :)

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 3. Data: 2004-08-13 12:04:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004 12:47:23 +0200, "..." <...@k...tam.pl> wrote:

> [...]
    >nie wiem czy to ma zwiaze z 13tym, ale otrzymalem maila z prosba o
    >przeslanie MAILEM numeru kary i daty jej waznosci...

    No i? Co w tym dziwnego? A transakcji z podaniem numeru karty przez
    telefon tez nigdy nie robiłeś?
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2004-08-13 12:17:43
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > No i? Co w tym dziwnego? A transakcji z podaniem numeru karty przez
    > telefon tez nigdy nie robiłeś?
    Chyba jest drobna różnica między telefonem a mailem.

    --
    Mirosław Pragłowski @ Red Ibizka [WRC/DC]
    EMail/MSN: p...@i...pl GG: 15273

  • 5. Data: 2004-08-13 12:30:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004 14:17:43 +0200, Mirosław Pragłowski

    >Chyba jest drobna różnica między telefonem a mailem.

    Jaka? Wyjaśnij, prosze, jakież to skutki może mieć podanie numeru
    kartu w mailu, a jakie w wypadku telefonu, lub faksu?
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2004-08-13 12:40:51
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > Jaka? Wyjaśnij, prosze, jakież to skutki może mieć podanie numeru
    > kartu w mailu, a jakie w wypadku telefonu, lub faksu?
    aby nasluchac linie telefoniczna trzeba miec odpowiedni budzet, do nasluchu
    ruchu w sieci juz nie
    wiec roznica jest znaczaca

    ale dzisiejsze zajscie z pania z I** jest o tyle smieszne, ze w PCWK bylo
    kiedys opisane jak nasluchiwac ale maile itp
    najciemniej w koncu pod lataria

  • 7. Data: 2004-08-13 12:54:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik ... napisał:

    > najciemniej w koncu pod lataria

    Firma z centralą ... KAŻDY PRACOWNIK PRZy odrobinie wiedzy może
    posłuchać ... Nie mówiąc o starych centralach , gdzie telefonistka wie
    wszystko o tym co się dzieje w firmie ...

    Rejestratory rozmów w firmach ... też nie są problemem ?
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 8. Data: 2004-08-13 13:08:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004 14:40:51 +0200, "..." <...@k...tam.pl> wrote:

    >aby nasluchac linie telefoniczna trzeba miec odpowiedni budzet, do nasluchu
    >ruchu w sieci juz nie
    >wiec roznica jest znaczaca

    Oczywiście. Bo przeciez pracownik który dane spisze nei może ichj
    puścic dalej :)

    >ale dzisiejsze zajscie z pania z I** jest o tyle smieszne, ze w PCWK bylo
    >kiedys opisane jak nasluchiwac ale maile itp
    >najciemniej w koncu pod lataria

    No dobrze. Nasłuchał. Ma, olaboga, mój numer karty i datę ważności.
    I co mnie to?
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2004-08-13 13:17:00
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Firma z centralą ... KAŻDY PRACOWNIK PRZy odrobinie wiedzy może
    > posłuchać ... Nie mówiąc o starych centralach , gdzie telefonistka wie
    > wszystko o tym co się dzieje w firmie ...
    Nie powiesz chyba że podsłuch telefonu jest łatwiejszy niż przechwycenie
    maila ?

    > Rejestratory rozmów w firmach ... też nie są problemem ?
    A skrzynka o kogoś w Outlooku ? Często łatwiej z niej coś odczytać niż
    z rejestratora rozmów.

  • 10. Data: 2004-08-13 14:11:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004 15:17:00 +0200, Mirosław Pragłowski

    >Nie powiesz chyba że podsłuch telefonu jest łatwiejszy niż przechwycenie
    >maila ?

    A co to ma do rzeczy? Tak, czy inaczej numer karty przechopdzi przez
    ręce człowieka. No i ma jakis facio numer mojej karty i datę ważności.
    I co dalej?

    >A skrzynka o kogoś w Outlooku ? Często łatwiej z niej coś odczytać niż
    >z rejestratora rozmów.

    No odczytal. I co?
    --