  • 1. Data: 2004-08-13 09:41:29
    Temat: pytanie o BIK
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    Chcialbym wziasc kredyt hipoteczny na zakup mieszkania w BPH, W BIK-u mam
    dwa wpisy
    jedenz kredytu ktory juz splacilem (kredyt studencki) -historia statusu
    platności "0000000000" oraz drugi ktory spłacilem 2 tygodnie temu ale tam
    historia statusu płatności jest "1100000".
    Czy ktoś z grupowiczów jest zorientowany co oznacza ta historia statusu
    płatnoiści tzn co oznaczaja te kody "0-1" i czy z takim wpisem mam szanse
    dostać kredyt mieszkaniowy
    Paweł

  • 2. Data: 2004-08-13 10:26:31
    Temat: Re: pytanie o BIK
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Paweł K" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów jest zorientowany co oznacza ta historia statusu
    > płatnoiści tzn co oznaczaja te kody "0-1" i czy z takim wpisem mam szanse

    Jesli splaciles 2tyg temu, to jeszcze poczekaj, bo byc moze bank nie
    przekazal do BIKu informacji, ze kredyt zostal splacony

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-08-13 13:33:00
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł K" napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów jest zorientowany co oznacza ta historia statusu
    > płatnoiści tzn co oznaczaja te kody "0-1" i czy z takim wpisem mam szanse

    Mam pytanie gdzie mozna sprawdzic jakie wpisy ma sie w BIKu? szukalem na
    stronie ale jakos nie moge tam nic odnalesc :(

  • 4. Data: 2004-08-13 17:37:36
    Od: "Kronoss" <k...@o...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów jest zorientowany co oznacza ta historia statusu
    > płatnoiści tzn co oznaczaja te kody "0-1"

    Z tego co wiem status płatności 1 - "poniżej standardu" - czyli zalegałeś z
    co najmniej jedną ratą kredytu. Status 0 to status normalny.

    czy z takim wpisem mam szanse
    > dostać kredyt mieszkaniowy
    > Paweł

    A to zależy od banku gdzie się o niego starasz :)

  • 5. Data: 2004-08-15 14:58:02
    Temat: Re[2]: pytanie o BIK
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    Witaj Jakub,

    W Twoim liście datowanym 13 sierpnia 2004 (15:33:00) można przeczytać:

    JP> Użytkownik "Paweł K" napisał w wiadomo?ci

    Historie kreydtu studenckiego masz czysta.
    Co do 1100000 to oznacza, ze dla dwoch ostatnich rat opoznienie bylo w
    zakresie 30-90 dni
    Generalnie jedna albo dwie jedynki raczej nie skreslaja przy ubieganiu
    sie o kredyt hipoteczny, ale niepokojace dla banku bedzie na pewno to,
    ze dotyczy to dwoch ostatnich rat.
    Skoro kredyt juz splaciles to moze sprobuj wziasc z banku
    potwierdzenie jego splaty. Bank w ktorym zlozysz wniosek moze tez zarzadac opinii
    gdzie
    dokladnie bedzie napisane jakie te opoznienia byly.
    Proponuje od razu przy skladaniu wniosku zalaczyc zaswiadczenie o
    splacie tego kredytu (bez tlkumaczenia sie ze spoznien tylko mowiac ze
    ostatnio splaciles kredyt, ktory w BIKu moze jescze byc widoczny jako
    otwarty) a w razie watplwosci banku sprobowac wytlumaczyc sie z tych
    spoznien.
    Calkiem prawdopodone jest tez ze dane w BIKu sa malo precyzyjne a
    twoje opoznienia byly mniejsze niz 30 dni - jesli tak jest to od razu
    bym proponowal wziac dokladna opinie o splacie tego kredytu i
    opoznieniach.

    JP> Mam pytanie gdzie mozna sprawdzic jakie wpisy ma sie w BIKu? szukalem na
    JP> stronie ale jakos nie moge tam nic odnalesc :(

    Na stronie BIKu jest adres i formularz ktory nalezy przeslac.
    Niestety czeka sie ok 30 dni a dane w takim raporcie sa o mniej
    dokladne niz te jakie widza banki.

    --
    Pozdrowienia,
    Wojtek mailto:w...@w...pl