  • 11. Data: 2002-09-14 15:43:47
    Temat: Re: czek potwierdzony - najlepszy sposób kupna działki bud.
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:alva04$l1p$1@news.onet.pl...

    > Wystarczy zastrzec w umowie, że brak wpłaty w określonym terminie strony
    > będa uznawać za odstąpienie od umowy.
    > Wtedy sytuacja jest prosta - nie przelejesz - nie kupiłeś.

    Wydaje mi sie, ze przy nieruchomosciach nie mozna stosowac takiego warunku.

    Karol

  • 12. Data: 2002-09-14 15:46:06
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "TU" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przelew mi nie pasuje bo kiedy mam go wykonac? Przed transakcja -
    > sprzedajacy moze sie wycofac i po pieniadzach,

    Jak podpiszecie umowa przedwstepna w formie aktu notarialnego to jestes
    zabezpieczony.

    > po transakcji nie zgodzi sie
    > sprzedajacy.

    Dlaczego ma sie nie zgodzic? Szczegoly w postach powyzej.

    Karol

  • 13. Data: 2002-09-14 18:37:33
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    > Wydaje mi sie, ze przy nieruchomosciach nie mozna stosowac takiego
    warunku.

    Tez tak zaproponowalem, jednak sprzedawca twierdzi, ze sie tak nie da.
    TU

  • 14. Data: 2002-09-14 18:40:38
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    > Jak podpiszecie umowa przedwstepna w formie aktu notarialnego to jestes
    > zabezpieczony.

    Tyle, ze umowa przedwstepna u notariusza kosztuje tyle samo co umowa
    wlasciwa. Wydatek nie jest maly.

    > Dlaczego ma sie nie zgodzic? Szczegoly w postach powyzej.

    Umowa jest juz zawarta.
    Kupujacy moze stwierdzic ze zaplacil juz sprzedajacemu wczesniej dlatego
    doszlo do podpisania umowy.
    TU

  • 15. Data: 2002-09-14 19:17:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:

    > Wydaje mi sie, ze przy nieruchomosciach nie mozna stosowac takiego warunku.

    masz rację, wydaje Ci się.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2002-09-14 19:18:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    TU <u...@g...pl> wrote:

    > Tez tak zaproponowalem, jednak sprzedawca twierdzi, ze sie tak nie da.

    Jak się nie da? Nie da się napisać?

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2002-09-14 19:35:49
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > masz rację, wydaje Ci się.

    Tobie tez.

    Karol

  • 18. Data: 2002-09-14 19:36:33
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Umowa jest juz zawarta.
    > Kupujacy moze stwierdzic ze zaplacil juz sprzedajacemu wczesniej dlatego
    > doszlo do podpisania umowy.

    A gdzie dowód zapłaty?

    Karol

  • 19. Data: 2002-09-14 19:39:48
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    > Jak się nie da? Nie da się napisać?

    zapytam prawnikow na pl.soc.prawo.
    TU

  • 20. Data: 2002-09-14 19:49:46
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    > A gdzie dowód zapłaty?

    W umowie sprzedazy chyba musi byc jakis zapis ze sprzedajacy otrzymal
    pieniadze.
    W sumie zamiast dywagowac na ten temat poszukam wzoru takiej umowy.
    Pozdrawiam TU