  • 41. Data: 2002-09-17 16:16:09
    Temat: Re: czek potwierdzony - najlepszy sposób kupna działki bud.
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    (cut)
    > Jak nie to egzekucja.
    > Koniec kropka. Pani notariusz wprawdzie kwękała, że jak to tak (bo
    > musiała pewnie szablon umowy zmienić) ale ją spacyfikowałem.

    spacyfikowales ja krecac na siebie bata.
    bo oczywiscie tak mozna....
    i nie chodzi tu tylko o koniecznosc zmiany szablonu - notariusz dobrze wie,
    ze oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji niewiele Ci/sprzedawcy daje, gdyby
    cos poszlo nie tak - czy to z przyczyn losowych, czy w wyniku przestepstwa.

    Co z tego ze racja jest po Twojej stronie?
    _Ile czasu_ zajmie wyegzekwowanie tej racji?
    To jest Twoje/czyjes ryzyko ktorego minimalizacji mamy prawo oczekiwac
    od notariusza...
    ...dlatego gotowka przekazywana u notariusza jest czesto stosowanym,
    bardzo bezpiecznym rozwiazaniem (z dokladnoscia do falszywek :-))
    po prostu duzo latwiej wyegzekwowac lokal ktory jest pod podanym adresem
    niz kase ktorej nie ma ;-)

    pozdrawiam

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 42. Data: 2002-09-17 16:58:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przestepstwa.

    > Co z tego ze racja jest po Twojej stronie?
    > _Ile czasu_ zajmie wyegzekwowanie tej racji?

    Wbrew pozorom bardzo szybko.

> [...]
    > bardzo bezpiecznym rozwiazaniem (z dokladnoscia do falszywek :-))
    > po prostu duzo latwiej wyegzekwowac lokal ktory jest pod podanym adresem

    Zgodze sie, ze szybsza jest gotowka, czy ewentualne manwery z podpisaniem
    aktu i wydaniem go przez notariusza dopiero jak strony przyjda z banku.
    Ale dobrowolne poddanie sie egzekucji to inny sposob przeprowadzenia
    transakcji. Nie kazdy ma pieniadze w dniu podpisywania aktu notarialnego.

    Karol

  • 43. Data: 2002-09-17 22:16:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Chyba można wnieść protest od postanowienia.

    Wlasnie o to pytam, czy ktos to wie na pewno.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 44. Data: 2002-09-17 22:21:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> writes:

> [...]
    > bardzo bezpiecznym rozwiazaniem (z dokladnoscia do falszywek :-))
    > po prostu duzo latwiej wyegzekwowac lokal ktory jest pod podanym adresem

    No wlasnie, a co z falszywkami?

    I nie boisz sie potem np. z polowa czy cwiartka miliona zlotych lazic
    po miejscie?

    Mieszkania nie kosztuja 10 tysiecy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 45. Data: 2002-09-18 05:41:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to jest skutecznosc jednostronna, to dziala wylacznie z korzyscia
    > dla sprzedajacego.

    Kupujacy ma mieszkanie. To o co ma wystepowac?

    Pozdrawiam,
    Karol