  • 1. Data: 2002-09-13 20:09:41
    Temat: nwosc (normalnosc wreszcie?) w ATMach LG Petro!
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    czesc
    posiadam zestaw lgnetkonto/kombo.
    dzis pozytywne zaskoczenie, nie wiem jak dawno to zmienili, ale chyba
    niedawno :)

    dotad zawsze bankomat w odziale pytal mnie o jezyk - nie glupie i nie
    niepotrzebne ale powtarzajac czesto operacje na bankomacie w oddziale
    irytowalo... i oto dzis sie nie pyta, wie wreszcze po polknieciu mojej karty
    ze ja polak maly ;))) i po polskiemu bede z bankomatem gadal ;)
    to mniejsza pozytywna zmaina

    oto wieksza, cos czego bardziej brakowalo - po wykonaniu transakcji na
    wydruku bankomat podal stan dostepnych srodkow na kocie/kombie. to juz duza
    zmaina na plus, bardzoo wygodne, a nie bylo dotad.

    teraz pytanie - czy wszystkie euronety beda podawaly mi stan konta? czy
    tylko te bankomaty w oddzialach lgpetro? (nie chce sprawdzac bo limit
    bezplatnych na ten m-c juz wykonalem)

    pozdusmowujac jest troche lepiej :)

    pozdrawiam grupe
    zbyszko janke