    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czek potwierdzony - najlepszy sposób kupna działki bud.
    Date: Tue, 17 Sep 2002 16:21:09 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m33cs825g9.fsf_-_@defiant.pm.waw.pl...

    > Niekoniecznie, teraz ludzie robia rozmaite swinstwa nie tylko z powodu
    > chorob psychicznych.

    > Na pewno? Cos mi sie to nie wydaje.

    Przedyskutowalem z prawnikami.
    Nie mam juz innych argumentow poza cytatmi z przepisow, ale nie o to chyba
    chodz.

    sprzedawcy.

    Za to, ze sprzedawca wystapil o "lewą" egzekucję.

    > To oczywiste, ale tak samo sprzedawca moze wystapic w powodztwem przeciw
    > nieuczciwemu kupujacemu, jesli ten mu nie zaplaci.

    Sprzedawca wystepuja z egzekucja i komornik wejdzie mu na nieruchomosc.

    > Wiec nie widze
    > powodu, by przerzucac ryzyka ze sprzedawcy na kupujacego.

    Ja nie przerzucam zadnego ryzyka. Pokazalem tylko jak dziala mechanizm
    dobrowolnego poddania sie egzekucji. Dziala to skutecznie nie tylko w
    przypadku nieruchomosci.

    Pozdrawiam,
    Karol