  • Data: 2002-09-13 21:23:16
    Temat: czek potwierdzony - najlepszy sposób kupna działki bud.
    Od: "TU" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się nad tym jaki jest najlepszy sposób zapłaty przy kupnie
    nieruchomości. Wiadomo, że umowa sporządzana jest u notariusza, a ja nie
    zamierzam chodzic do niego z walizka pieniedzy. Co myslicie o tym aby z
    wlascicielem nieruchomosci udac sie do banku, przy nim potwierdzic czek i
    udac sie do notariusza, gdzie zostanie podpisany i mu przekazany.

    Przelew mi nie pasuje bo kiedy mam go wykonac? Przed transakcja -
    sprzedajacy moze sie wycofac i po pieniadzach, po transakcji nie zgodzi sie
    sprzedajacy.

    Co o tym myslicie?

    PS. W jakim banku po zalozeniu konta i przelewie (kilkadziesiat tysiecy PLN)
    mozna dostac czeki bez dlugiego czekania. BZWBK wydaje dopiero w nastepnym
    miesiacu. Konto mam w Lukasie, a tam nie ma czekow.
    TIA
    Pozdrawiam TU