  • Data: 2002-09-13 22:00:54
    Temat: Re: czek potwierdzony - najlepszy sposób kupna działki bud.
    Od: "Canapca" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TU" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:altks3$kva$1@flis.man.torun.pl...
    <CIACH!>

    > Przelew mi nie pasuje bo kiedy mam go wykonac? Przed transakcja -
    > sprzedajacy moze sie wycofac i po pieniadzach, po transakcji nie zgodzi
    sie
    > sprzedajacy.
    >
    > Co o tym myslicie?

    mozna tak (ja tak kupowalem)
    1. idzie sie do notariusza
    2. sporzadza umowe
    3. obie strony podpisuja sie na wyzej wymienionej
    4. idzie sie do banku i wykonuje przelew
    5. notariusz wdaje odpis aktu dopiero gdy strony potwierdza przekazanie
    pieniedzy (i tak kwestia wpisu do ksiegi wiczystej trwa baaaardzo dlugo i to
    notariusz zalatwia)

    w moim przypadku sprawa byla o tyle latwa ze konta sprzedjacego i kupujacego
    byly w tym samym banku wiec potwierdzenie trnaskacji bylo od reki.
    aha - i nie nalezy zapominac ze notariusz _jest_ osoba zaufania publicznego,
    wiec o mozliwosci przekretu w tym wypadku sa _bardzo_ utrudnione (bo zawsze
    isnieje mozliwosc jakas tam czegos tam) nawet gdyby te pieniadzy mialy dojsc
    nastepnego dnia do innego banku.

    maciek