  • Data: 2011-10-21 22:21:13
    Temat: Re: cos prostszego od książki Eldera
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc in news:j7sajf$lfm$1@inews.gazeta.pl
    [.........]
    > Uparty! Napisałeś, że chcesz spekulować,

    Nie napisalem.

    Napisalem: czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale
    prostszą od
    klasycznej Eldera? wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze
    spekulacją gieldową.

    Czy rozumiesz to rozbudowane zdanie? Proste jest :)

    > Zamiast od książek zacznij więc od rysowania kresek,

    Ale ja nie pytalem od czego zacząć. Pytalem O KSIĄŻKĘ.

    > śledzenie
    > średnich 15 i 45 sesyjnych. To są najprostsze metody. Odpowiedz sobie
    > na przykład na pytanie: co powstrzymało ostatnie wzrosty, co
    > powstrzymało wczorajszy spadek? Ja to wszystko wiem, a mimo to jest to
    > wiedza zbyt mała by zarabiać przyzwoicie.To trzeba wiedzieć przed
    > faktem, nie po. Jeżeli nie potrafisz odpowiedzieć na moje dwa pytania,
    > daruj sobie giełdę i zajmij się czymś innym. Na giełdzie możesz mieć
    > szczęście tylko jeden raz,góra dwa.

    to ciekawe dramaty, o ktorych piszesz, ale ja pytalem O KSIĄŻKĘ :)