  • Data: 2011-10-22 03:52:06
    Temat: Re: cos prostszego od książki Eldera
    Od: "kc " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

    > kc in news:j7sajf$lfm$1@inews.gazeta.pl
    > [.........]
    >
    > Nie napisalem.
    >
    > Napisalem: czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale
    > prostszą od
    > klasycznej Eldera? wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze
    > spekulacją gieldową.
    >
    > Czy rozumiesz to rozbudowane zdanie? Proste jest :)

    > Ale ja nie pytalem od czego zacząć. Pytalem O KSIĄŻKĘ.

    > to ciekawe dramaty, o ktorych piszesz, ale ja pytalem O KSIĄŻKĘ :)

    Nie dramaty, tylko rady "dobrego wujka". Jeżeli nie chcesz spekulować, to
    pewnie chcesz być dobrym wujkiem i zrobić prezent pod choinkę.(jako
    beletrystykę?)

    W takim przypadku ja chyba jestem lepszym wujkiem.

    Ale, pytasz, masz, całą serię:

    http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_15/180-2720
    902-1774329?url=search-
    alias%3Daps&field-keywords=stock+exchange+for+dummie
    s&sprefix=stock+exchange+

    skopiuj sobie cały link, bo nie chce mi się skracać, lub wpisz w wyszukiwarkę
    amazon.com frazę "stock exchange for dummies"

    kc