  • 1. Data: 2004-03-23 09:05:18
    Temat: co zamiast lukasa?
    Od: "chriso" <c...@n...interia.pl>

    Lukas juz mnie zmeczyl:
    - nieaktualne dane kontaktowe na WWW
    - jezeli mam tam konto i karte kredytowa to musze zadzwonic pod dwa
    rozne numery aby zmienic adres korespondencyjny
    - nawet jak juz mam wlasciwy numer to jestem przelaczany przez
    operatora do kolejnej osoby i rozlacza mnie
    - niby e-konto pro jest za darmo ale poukrywane sa dziwne oplaty (np.
    oplata za token za niezrobienie jednego przelewu w miesiacu, a nie robie
    go, bo:
    - maja archaiczny interfejs WWW

    tak wiec, szukam kandydata na moje drugie konto (pierwsze mam w mBanku),
    oczekiwania:

    - marmurek, ale z dobra funkcjonalnoscia interfejsu WWW:
    - przejrzyscie definiowane przelewy
    - mozliwosc przelewow w przyszlosc
    - dostep do aktualnego stanu konta
    - zakladanie lokat online itd
    - visa (chetnie z podgladem stanu i historii) w opcji
    jesli_splacam_w_terminie_to_nie_ponosze_zadnych_opla
    - klarowna i niewygorowana TOIP (ok 10 pln przy normalnym, prywatnym
    uzytkowaniu konta)
    - sprawne ksiegowanie (kasa wychodzi pierwszym elixirem z mbanku, po
    trzeciej sesji mam ja na koncie)

    jakie sa Wasze typy?

  • 2. Data: 2004-03-23 09:15:35
    Temat: Re: co zamiast lukasa?
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

    Użytkownik "chriso" <c...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzytkowaniu konta)
    > - sprawne ksiegowanie (kasa wychodzi pierwszym elixirem z mbanku, po

    Kredyt Bank - weź Ekstrakonto i dodatkowo darmowe Konto Oszczednosciowe.
    KB24 jest za darmo (podobno tymczasowo) i działa cąłkiem nieźle - spełnia
    wszystkie funkcjonalności o których napisaleś. Kart płatniczych masz całą
    talie -na pewno znajdziesz taka jakiej szukasz ;-)
    pozdro,

  • 3. Data: 2004-03-23 09:24:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chriso <c...@n...interia.pl> wrote:
    > jakie sa Wasze typy?

    Millennium
    MultiBank
    Nordea :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2004-03-23 09:36:14
    Od: "chriso" <c...@n...interia.pl>

    > Millennium

    http://www.millenet.pl/demo/ :-)

    Server Error in '/demo' Application.

    Configuration Error
    file required to service this request. Please review the specific error
    details below and modify your configuration file appropriately.

    Parser Error Message: Type 'System.Web.HttpBrowserCapabilities' does not
    inherit from 'System.Web.Mobile.MobileCapabilities'.

    Source Error:

    Line 144:
    Line 145: <browserCaps>
    Line 146: <result type="System.Web.HttpBrowserCapabilities" />
    Line 147: <use var="HTTP_USER_AGENT" />
    Line 148:

    Source File: C:\Program Files\IPASSV2\WEBS\DemoHomeBanking\web.config
    Line: 146

    zmienie nicka na bank_killer :-)

  • 5. Data: 2004-03-23 09:41:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chriso <c...@n...interia.pl> wrote:

    > http://www.millenet.pl/demo/ :-)
    >

    > Server Error in '/demo' Application.

    CXiekawe - wszedlem na podany link i dziala wszystko ok...

  • 6. Data: 2004-03-23 10:00:10
    Od: "Marcin" <...@...->

> [...]
    > Line 147: <use var="HTTP_USER_AGENT" />
    > Line 148:
    >

    > Source File: C:\Program Files\IPASSV2\WEBS\DemoHomeBanking\web.config

    U mnie działa.

    Marcin

  • 7. Data: 2004-03-23 10:28:55
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Michał 'Amra' Macierzyński dnia 2004-03-23 10:41 napisał(a) co następuje:

    > CXiekawe - wszedlem na podany link i dziala wszystko ok...

    To spróbuj użyć normalnej przeglądarki zamiast IE ;-)

    Marek

  • 8. Data: 2004-03-23 10:47:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wrote:
    > To spróbuj użyć normalnej przeglądarki zamiast IE ;-)

    I to mowi ktos, kto uzywa Windows, LOL ;))))

  • 9. Data: 2004-03-23 11:15:00
    Temat: Re: co zamiast lukasa? [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Michał 'Amra' Macierzyński dnia 2004-03-23 11:47 napisał(a) co następuje:

    > I to mowi ktos, kto uzywa Windows, LOL ;))))

    Się purysta znalazł. ;-) Pudło. Jako zdeklarowany użytkownik Linuksa
    używam Windowsa tylko tam, gdzie muszę, korzystając - jak widzisz - z
    Mozilli. Uważasz, że użytkownik Linuksa nie może/nie umie korzystać z
    Windowsa? :-)

    A w domu mam tylko Linuksa. Ale to trochę OT... ;P

    Marek

  • 10. Data: 2004-03-23 20:32:49
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał:

    > To spróbuj użyć normalnej przeglądarki zamiast IE ;-)

    " a to ciekawe, kiedys norma byl ogol, a nie margines... " :-)

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de