    From: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co to za zwyczaj płatnosc kartą tak ale powyzej 20 pln
    Date: Wed, 31 Dec 2003 06:28:04 +0000 (UTC)

    > Wszyscy (Pekao, e-service etc.) chcieli 3,8% prowizji (sklep
    > komputerowy).

    Wszystko zależy od obrotu "kartowego". 3,8% i 50 zł za POSa dałbym tobie ze
    trzy lata temu, bo wówczas takie prowizje były czymś normalnym (8 lat temu
    dostałbyś 4,8%, przy posie 4,6%)

    Przy marży 8-10% to przestaje sie powoli opłacać....
    > Opłata za terminal 50 netto miesięcznie.

    Mogłeś poprosić o tańszy POS (np. Bull Ingenico - max. 30zł.)

    > Każde połączenie to 33 grosze....

    > Na początku powiesiłem kartkę ze platnosci kartami ponizej 50 zeta nie
    > realizujemy i drugą pod spodem, że *ceny* *zawierają* *3,8%* rabatu
    > przy płatności gotówką.
    >
    > Nie bylo większych awantur z klientami :-)
    > Ale znudzilo mi sie wkładanie w d... Peakao kilkadziesiąt PLN

    Jest takie prawo rynku, że jeśli nie podoba ci się firma z którą
    współpracujesz, to nic nie stoi na przeszkodzie, by ją zmienić na taką,
    która daje lepsze warunki. Reasumując: 1) trafiłeś na kiepskiego handlowca-
    naciągacza, 2) Nie przygotowałeś się do podpisania umowy z centrum
    rozliczeniowym.

    > miesięcznie i teraz wszyskich wysylam do bankomatu i o dziwo wracaja z
    > gotówką.

    ja bym nie wrócił...

    Jeszcze jedno, o którym nikt tu nie napisał. Zapomnieliście o fakturach?
    Wszystkie opłaty idą w koszta.
    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/