  • Data: 2003-12-31 13:29:01
    Temat: Re: co to za zwyczaj płatnosc kartą tak ale powyzej 20 pln
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale ten sklep (ta sieć) tak ma od dawna. I ma do tego prawo.

    Czy mozesz rozciągnąć ten temat,bo z tego co wiem raczej nie ma takiego
    prawa lub powiem inaczej kiedys nie było.
    A jesli jest tak jak piszesz to dziwi mnie fakt ze prawie nikt z tego prawa
    nie korzysta a na pewno było by zainteresowanie przynajmniej w małych
    placówkach.