  • Data: 2003-12-31 15:24:19
    Temat: Re: co to za zwyczaj płatnosc kartą tak ale powyzej 20 pln
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:bst41p$ia5$1@mamut.aster.pl...
    > zbiggy napisal/a:
    >
    > 1. prowizja dla CA od sklepikarza jest znacznie większa niż 1,8% (3,8%
    > zmniejsza marżę efektywną z 15% na 5,2%)

    Jesli miesieczny obrok kartowy jest w granicach kilkuset PLN to byc moze
    prowizja jest w tej wysokosci. Mam nieodparte wrazenie, ze przy obrocie
    rzedu 10 000 - 15 000 mozna bez wiekszych problemow wynegocjowac 2%
    prowizje. Rossmann ma w swoich sklepach chyba o wiele wieksze obroty, a
    srednia transakcji kartowej jest duzo wyzsza niz owe 20 PLN. Nie widze, wiec
    wielkiej tragedii w tym ze na jednym kliencie zarobi tylko 5,2% zamiast 15%.
    Nalezy rowniez pamietac o tym, ze wszelkie ew. prowizje sa uwzglednione w
    cenach. Czyli i tak w efekcie placi za to klient, a robiaz zakupy placi za
    to, ale nie moze z tego korzystac.

    Maciej