  • 21. Data: 2002-01-03 14:03:23
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020103143952.Q30426@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Alez sie musisz meczyc czytaniem moich listow.

    Pewnie, że się męczę. Muszę przecież potem tłumaczyć Ci, że czegoś nie
    napisałem. A przecież można bardzo łatwo sprawdzić, co napisałem a co nie.

    Pozdro
    AR

  • 22. Data: 2002-01-04 18:33:39
    Od: "deepblue" <d...@s...pl>

    TYLKO ZE BARANIE PO TRZECIM BLEDNYM WPROWADZONYM PIN-E TOKEN SIE BLOKUJE

    "Frodi" <G...@i...pl> wrote in message
    > A mnie ciekawi taki scenariusz:
    >
    > - PIN sklada sie z 4 cyfr 1..9 (zera chyba nie ma)
    >
    > - Daje to 9 ^ 4 kombinacji czyli 6561
    >
    > - Zlodziej zaprasza do wspolpracy 3 kolegow
    >
    > - Kazdy z przestepcow podglada nr karty u 3 znanych mu osob
    >
    > - Dla kazdej karty maja do sprawdzenia ~1640 kombinacji
    >
    > - Kazdy z przestepcow drukuje sobie swoje kombinacje i wykresla te, ktore
    > uzna za malo prawdopodobne. Zakladam - i chyba slusznie - ze ludzie
    > niechetnie beda uzywac pinow postaci "1111" albo "1234" albo "1112"
    > chociazby dlatego, ze latwo takie piny podejrzec w POSach przy kasie.
    Jesli
> [...]
    >
    > - Zalozmy, ze zlodziejom udalo sie ograniczyc swoje listy do 1000
    kombinacji
    > na kazdej liscie dla kazdej z kart powyzszymi metodami
    >
    > - Kazdy z nich sprawdza codziennie 3 kombinacje dla swoich 3 kart w
    > kafejkach internetowych, dzwoniac z modemu etc. czyli wykonuje 9 sprawdzen
    > dziennie
    >
    > - Zalozmy pesymistycznie dla przestepcow, ze zlamali kod raczej pod koniec
    > niz na poczatku, czyli po 300 dniach dzialalnosci. Kazdy z czterech
    > przestepcow poswiecal pol godziny na swoje 9 kombinacji dziennie.
    Pracowali

  • 23. Data: 2002-01-04 19:58:35
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    deepblue zapodaje:

    > TYLKO ZE BARANIE PO TRZECIM BLEDNYM WPROWADZONYM PIN-E TOKEN SIE
    > BLOKUJE

    Co się dziwisz? Jakby na mnie tak wrzeszczał jakiś anonim bez znajomości
    pisowni i wyzywał od baranów to też bym się zablokował.

    simon

    --
    ( szymon jankowski
    ( ==================<

  • 24. Data: 2002-01-04 21:19:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    deepblue <d...@s...pl> wrote:
    > TYLKO ZE BARANIE PO TRZECIM BLEDNYM WPROWADZONYM PIN-E TOKEN SIE BLOKUJE

    Token? W citku? Ciekawe.... Bo wiesz, przygłupie - citi nie daje
    tokenów...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 25. Data: 2002-01-05 06:38:33
    Od: "deepblue" <d...@s...pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    BLOKUJE

    > Token? W citku? Ciekawe.... Bo wiesz, przygłupie - citi nie daje
    > tokenów...
    hahahhahaha.......akurat parcuje w Citi i zajmuje sie CitiDirect.....wiec
    nie gadaj glupot ze nie ma tokenow :)))

  • 26. Data: 2002-01-05 10:17:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 4 Jan 2002 21:19:24 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Token? W citku? Ciekawe.... Bo wiesz, przygłupie - citi nie daje
    >tokenów...

    Daje, ale dla firm
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 27. Data: 2002-01-05 10:20:35
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a1672v$ost$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, deepblue wrote:
    >hahahhahaha.......akurat parcuje w Citi i zajmuje sie CitiDirect.....wiec
    >nie gadaj glupot ze nie ma tokenow :)))

    Hmm, w detalicznym (tzn. Citibank Online) są?

    Pieta.

  • 28. Data: 2002-01-06 00:53:51
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    > Prawdopodobieństwo trafienia pinu wynosi 1/3000. Niedużo, prawda?
    > Tym bardziej, że mogę robić dwie próby i czekać powiedzmy 2 dni. W ciągu
    > 2 dni użytkownik CD zaloguje się i skasuje licznik złych logowań. Czyli
    > mam jeden PIN dziennie do przetestowania. Czyli w ciągu roku szansa
    > rośnie do 1/100. Mając kilkadziesiąt numerów kart którąś trafię.
    > A numery kart moizna w dość prosty sposób wygenerować.

    Skad wziales 1/3000? Dlaczego nie 1/10.000?
    Skad wiesz ze sie zaloguje? Moze wogole nie korzysta z CD? Nie twierdze ze
    CD jest bezpieczne, ale... Uwazam ze jak dotad w Polsce latwiej i taniej
    jest wjechac z 3 kumplami przebranymi za Leppera Millera i Buzka do banku
    podziurawic obsluge i sie rozplynac niz zainwestowac w komputer i siedziec w
    najgorszym przypadku n lat zeby zgadnac pin lub dopasowac do zadanego pinu
    nr karty kredytowej. W swoich wyliczeniach nie wziales pod uwage ze mozna
    pin zmienic. Moze zajmiesz sie wyliczeniem takiego prawdopodobienstwa
    zgadniecia? ;-))

    > Czy teraz jasne?

    Nie ;-))

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 29. Data: 2002-01-06 15:58:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) writes:

    > Hmm, w detalicznym (tzn. Citibank Online) są?

    A to jest w Polsce jakis inny Citi?
    Nie wiem, pytam.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 30. Data: 2002-01-06 16:03:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "B.K." <b...@b...gnet666.pl> writes:

> [...]
    > nr karty kredytowej. W swoich wyliczeniach nie wziales pod uwage ze mozna
    > pin zmienic. Moze zajmiesz sie wyliczeniem takiego prawdopodobienstwa

    Prawdopodobienstwo jest jednak bardzo duze, niestety. PIN to 10 tys.
    kombinacji (w kazdym razie na pewno nie wiecej). Ilu klientow ma Citi?
    Zakladajac, ze nawet specjalnie nie cudujemy np. z mozliwym rokiem
    urodzenia, to i tak srednio ilu klientow bedzie miec taki sam PIN -
    wybrany losowo przez nas?

    A sprawdzic tysiace kont to mozna prostym skryptem w ciagu jednej
    nocy bez problemu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator