  • 1. Data: 2002-01-02 19:22:46
    Temat: Re: PeKaO SA - złodziejski bank
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Dec 2001 13:35:51 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Co napisałeś to my wiemy ;-)
    >A poza tym piszesz o niebieskich migdałach. Już wiemy, że potrafisz
    >zaokrąglać ułamki. Teraz wiemy, że 50 < 35 (i to w promocji! ;-)
    >http://www.pekao.com.pl/tabele1s3.xml?/lang=PL/4013
    33-513969-65093

    Dziwna ta tabela. Nie ma tam mojego Mastercadra... Albo przynajmniej
    ja nie znalazłem. Visa jest, a Mastercarda nie ma :-(

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-04 14:09:55
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Tristan Alder pisze:
    >Dziwna ta tabela. Nie ma tam mojego Mastercadra... Albo przynajmniej
    >ja nie znalazłem. Visa jest, a Mastercarda nie ma :-(

    To jaką masz kartę?
    Mastercard to inaczej Eurokarta a cennik tej jest na WWW:
    3.2. EUROKARTA / Karta VISA CONCERTO

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-01-04 21:31:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Jan 2002 15:09:55 +0100, Radek B <r...@k...chip.inv.pl>
    wrote:

    >To jaką masz kartę?
    >Mastercard to inaczej Eurokarta a cennik tej jest na WWW:
    >3.2. EUROKARTA / Karta VISA CONCERTO

    Zmyliła mnie ta Visa... Spoko... Dzięki...