  • Data: 2002-01-08 17:48:57
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <m...@d...pm.waw.pl>, Krzysztof Halasa wrote:

    >Wiem, ale mialem na mysli dokladnie "Citi" - to z "parcuje w Citi".
    >No i czas rowniez dosc terazniejszy.

    To, że firma nazywa się Bank Handlowy w Warszawie member of Citigroup,
    nie oznacza, że wszyscy pracownicy musza mówić, że pracują w BH :)
    Szczególnie jeśli przypadkiem wcześniej pracowali w firmie o nazwie
    Citibank Poland.

    Pieta.

    PS: Nie wiem czy tak jest w przypadku autora informacji o tokenanch :)