  • 1. Data: 2004-09-11 12:23:14
    Temat: citi
    Od: "Ada" <a...@b...com>

    Jeśli ktoś ma ochotę może mnie zdołowac narzekajć na citibank.
    A jesli ktoś może szepnąć mi dobre slowo na ten temat, to tez proszę...

  • 2. Data: 2004-09-11 13:19:09
    Temat: Re: citi
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ada napisał(a):

    > Jeśli ktoś ma ochotę może mnie zdołowac narzekajć na citibank.

    http://www.kartyonline.net i informacja o oferowaniu przez Citi kart
    kredytowych. Warto poczytać

    Osobiście miałem do czynienia z tym bankiem jakiś czas temu jak chciałem
    założyć konto i zostałem po prostu w oddziale *olany*. Tam rozmawiają tylko
    z gośćmi z grubszą kasą ;)

    Reszta cieniarzy na drzewo ;)

    > A jesli ktoś może szepnąć mi dobre slowo na ten temat, to tez proszę..

    Ciężko by było...

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-11 14:29:52
    Od: "Ada" <a...@b...com>

    dzieki za wypowiedz Markus. a w jakiem oddziale to bylo?

  • 4. Data: 2004-09-11 14:38:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-11 14:23, kiedy Ada napisał(a) co
    następuje:
    > Jeśli ktoś ma ochotę może mnie zdołowac narzekajć na citibank.
    > A jesli ktoś może szepnąć mi dobre slowo na ten temat, to tez proszę...

    Jeśli poszukasz w archiwum, to znajdziesz odcinkową historię o tym, jak
    citi wystawiło mnie przy okazji próby zmiany visy na mastera. Główny
    odcinek znajdziesz tu
    http://groups.google.com/groups?q=yayco+citi&hl=pl&l
    r=&ie=UTF-8&selm=04070710182199%40polnews&rnum=2

    Nota bene już wcześniej dwa razy rozstawałem się z Citi z powodu
    generalnego niezadowolenia z poziomu usług i przeświadczenia o niskich
    kompetencjach i żadnej przyjazności obsługi.
    Za pierwszym razem uciekłem nieskutecznie, bo założyłem konto w
    Handlobanku, a Citi przejęło Handlobank, więc po niejakim czasie
    musiałem uciekać dalej
    W tej chwili z karty w Citi (z powodów podobnych do moich) rezygnuje
    moja żona, ciekawym jak jej pójdzie...

  • 5. Data: 2004-09-11 18:12:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ada napisał(a):

    > dzieki za wypowiedz Markus. a w jakiem oddziale to bylo?

    Katowice, ulica Sokolska

    P.S. Odpowiadaj POD cytatem i wycinaj sygnaturkę, proszę.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*