  • 21. Data: 2007-05-22 07:02:34
    Temat: Re: ciąża a zdolność kredytowa
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie
    dyskryminuja kobiet w ciazy

    Ciesz sie ze bank nie kazal przyniesc USG płodu z opisem
    czy jest to ciąża pojedyncza czy mnoga :)

  • 22. Data: 2007-05-22 07:48:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    skoro ciąża tak bardzo bank interesuje to jestem zdziwiony, że na wniosku
    kredytowym nie ma rubryki "potencjalne dzieci, kiedy i ile"...generalne
    większość młodych małżeństw zakłada, że będzie miało dziecko lub dzieci w
    przyszłości i biorąc kredyt mieszkaniowy na pewno biorą ten fakt pod uwagę
    (potrzebne większe mieszkanie, bo będzie dziecko, które tez musi mieć swój
    kąt).

    Dlatego postawa mille jest zupełnie niezrozumiała i w dodatku naganna. W
    końcu ciąża to nie choroba...

    pozdr.
    RobertS

  • 23. Data: 2007-05-22 09:02:52
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Czy bank po wielkosci brzucha moze sobie spekulowac ciaze.

    Co więcej. Pan doradca powie Ci czy to chłopiec, czy dziewczynka i czy
    czasem nie czają się tam jakieś podstępne bliźniaki, które mogą pogrążyć
    nie tylko bank ale i cały kraj, znowu ;)

  • 24. Data: 2007-05-22 09:13:29
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    k...@g...com pisze:

    > Prawie stracilismy zadatek na mieszkanie bo deweloper nie poczeka.
    > Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie
    > dyskryminuja kobiet w ciazy

    Każdy bank ma jakieś swoje dziwactwa. Na szczęście jest ich na tyle
    dużo, że każdy może wybrać coś dla siebie.
    Pociesz się, że gdyby nawet ciąża nie była problemem, to i tak
    pewnie nie przyznaliby Ci kredytu na czas - Millennium słynie
    z żółwiego tempa rozpatrywania wniosków.

    ch.

  • 25. Data: 2007-05-23 08:46:37
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    > A ty co od Giertycha. Rozumiem ze w czasie trwania kredytu nie mozna
    > miec dzieci bo zdolnosc kredytowa sie zmniejszy. Wez nie zartuj.

    A czy bank w czasie trwania kredytu sprawdza zdolnosc kredytowa tak jak w
    momencie skladania wniosku?
    Wez pierwszy lepszy wniosek kredytowy i zobaczysz ze jest pozycja "Liczba
    osob na utrzymaniu" i jest to jeden z czynnikow wplywajacych na zdolnosc
    kredytowa. Sama ciaza nie ma tu znaczenia, wazny jest jedynie odpowiedni
    stosunek liczby osob na utrzymaniu do udokumentowanych zarobkow i innych
    czynnikow obnizajacych ta zdolnosc.