  • 1. Data: 2007-05-21 17:04:52
    Temat: Jedno konto, wiele rachunkow dla os fizycznej
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Szukam banku w ktorym bede mial mozliwosc zakladania (bezplatnie, lub
    w ramach prowadzonego konta) wielu rachunkow. Jakis bank ma taka
    oferte?

    Chodzi mi o ulatwienie zarzadzania pieniedzmi - typu na tym rachunku
    odkladam sobie 10% kazdej pensji na wakacje, na innym na remont itd.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-05-21 17:19:29
    Temat: Re: Jedno konto, wiele rachunkow dla os fizycznej
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Rafal M pisze:

> [...]
    > Chodzi mi o ulatwienie zarzadzania pieniedzmi - typu na tym rachunku
    > odkladam sobie 10% kazdej pensji na wakacje, na innym na remont itd.

    Inteligo, przy czym oprocentowanie takich rachunków nie jest duże,
    ciekawa oferta jest w też w mBanku, można otworzyć eKONTO, eMAX, cztery
    eMAX plus, cztery eMAX walutowe - nie brakuje też możliwości nadania
    dowolnej nazwy każdemu z rachunków w mBanku, więc nie powinno być
    problemów z nawigacją :)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2007-05-21 17:21:47
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Witam
    >
    > Szukam banku w ktorym bede mial mozliwosc zakladania (bezplatnie, lub
    > w ramach prowadzonego konta) wielu rachunkow. Jakis bank ma taka
    > oferte?
    Inteligo:
    "możesz otworzyć dowolną liczbę rachunków, co znacznie ułatwi Ci zarządzanie
    oszczędnościami. Każdemu z rachunków możesz nadać własną nazwę np. Na co
    dzień, Lokata, Wakacje, Net etc. Pierwszy rachunek, tzw. główny, jest
    ważniejszy od pozostałych, otwierasz go automatycznie z chwilą podpisania
    umowy."

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-05-21 19:21:01
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

> [...]
    >
    > Chodzi mi o ulatwienie zarzadzania pieniedzmi - typu na tym rachunku
    > odkladam sobie 10% kazdej pensji na wakacje, na innym na remont itd.

    Miałem idntyczne problemy i faktycznie mBank jest najlepszy. Ustawiłem sobie
    różne rachunki na różne cele:
    - wakacje (eMax plus)
    - prezenty ślubne itp, (j.w)
    - rezerwa (j.w.)
    - "kieszonkowe" moje i żony (tutaj mamy Izzy konta)
    - do tego jeszcze konta celowe (meble ect)-eMaxy

    Wszystko super działa, nic nie kosztuje. Mamy ustawione zlecenie stałe, po
    wpływie środków na eKonto i wszystko się pięknie rozdziela.
    Polecam,
    lelek

  • 5. Data: 2007-05-22 17:50:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 May 2007 21:21:01 +0200, "lelek" <l...@g...pl> wrote:

    >Mamy ustawione zlecenie stałe, po
    >wpływie środków na eKonto i wszystko się pięknie rozdziela.
    Mozna ustawic zlecenie stale ktore wykona sie po zaistnieniu operacji
    "wplyw srodkow na ekonto"? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl