  • 1. Data: 2007-05-21 18:50:02
    Temat: nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej a kredyt Hipoteczny
    Od: York <y...@o...eu>

    Witam mam 26 lat i niestety nadal studiuje, mam umowe o prace na czas
    niokreslony w duzej korporacji. Czy ktos z szanownych Panstwa moglby mi
    wskazac jakies banki gdzie moglbym otrzymac kredyt na 400 tys na dogodnych
    warunkach.pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-21 19:00:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 May 2007 20:50:02 +0200,
    osoba podpisana: York <y...@o...eu>
    napisała:
> [...]
    > wskazac jakies banki gdzie moglbym otrzymac kredyt na 400 tys na dogodnych

    Nie wiem czy na 400 tys., ale kolega wziął w mbanku. Wymagali od niego
    'kaucji' w wysokości 12 miesięcznych rat. Być może inni stosują podobne
    rozwiązania.

    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 3. Data: 2007-05-21 19:16:46
    Od: York <y...@o...eu>

    Dnia Mon, 21 May 2007 19:00:27 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wiem czy na 400 tys., ale kolega wziął w mbanku. Wymagali od niego
    > 'kaucji' w wysokości 12 miesięcznych rat. Być może inni stosują podobne

    dziekuje za odpowiedz. dodam ze mam zarobki 8200 brutto moze to bedzie
    pomocne przy wymaganiach raty

    p.s. czy ta kaucja jak sie w plai to lezy na jakims oprocentowanym
    rachunku?

  • 4. Data: 2007-05-22 14:19:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dziekuje za odpowiedz. dodam ze mam zarobki 8200 brutto moze to bedzie
    > pomocne przy wymaganiach raty
    wartosc zarobkow to zadna informacja jak sie nie zna miesiecznych
    zobowiazan, ale jak wypelnisz wniosek kredytowy to bank wyliczy zdolnosc

    > p.s. czy ta kaucja jak sie w plai to lezy na jakims oprocentowanym
    > rachunku?

    a moze mozliwa jest cesja praw np. do lokaty?
    wtedy wplacasz kase na rachunek jaki wybierzesz, a bank ma wylaczne
    prawo dysponowania tymi srodkami...

    --
    pozdr.
    RobertS