  • 1. Data: 2007-05-21 17:35:58
    Temat: ciąża a zdolność kredytowa
    Od: k...@g...com

    Mialem przygodę kredytową z bankiem Millennium, na koncu drogi prawie
    przy skladaniu wniosku sie okazało ze bank nie uzna dochodow mojej
    zony poniewaz zawsze tak robi w przypadku kobiet w ciazy! Zalozylismy
    blednie ze wystarczy zdolnosc kredytowa i umowy o prace :) i 10 lat
    korzystania z ich uslug(jeszcze od czasu banku gdanskiego).
    Prawie stracilismy zadatek na mieszkanie bo deweloper nie poczeka.
    Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie
    dyskryminuja kobiet w ciazy

  • 2. Data: 2007-05-21 17:49:15
    Temat: Re: ciąża a zdolność kredytowa
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    >Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie>
    >dyskryminuja kobiet w ciazy

    A gdzie tu skryminacja?

  • 3. Data: 2007-05-21 18:03:42
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > Prawie stracilismy zadatek na mieszkanie bo deweloper nie poczeka.
    > Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie

    Zainteresuj tym przypadkiem jakąś telewizję/gazetę. Łykną ten temat
    bardzo chętnie, a bank dostanie po uszach.

    PWZ

  • 4. Data: 2007-05-21 18:03:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > blednie ze wystarczy zdolnosc kredytowa i umowy o prace :) i 10 lat
    > korzystania z ich uslug(jeszcze od czasu banku gdanskiego).

    dosc interesujacy temat, napisz cos wiecej

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-21 18:13:25
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    .com...
[...]

    wiesz, mozna spojrzec na to z drugiej strony:
    bank chroni siebie i po trosze Ciebie.
    Bo co bedzie jak:
    a) pojdziesz na wychowawczy i z meza pensji nie starczy na raty?
    b) po urlopie wrocisz do pracy a pracodawca wreczy ci wymowienie?

    niestety, ale banki nie sa slepe ani gluche i widza co sie dzieje na rynku
    pracy,
    jak to pracodawcy niechetnie patrza na mlode matki (chyba Dziennik ostatnio
    tym sie zajmuje,
    byl przyklad HP, jak to zwalnial matki po urlopie maciezynskim).

    pzdr
    tomek

  • 6. Data: 2007-05-21 18:24:56
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > wiesz, mozna spojrzec na to z drugiej strony:
    > bank chroni siebie i po trosze Ciebie.

    Ja tu nie widze.
    Jest FAKTEm że dochody spadajom wiec spada zdolność.
    O co chodzi ?

  • 7. Data: 2007-05-21 18:30:26
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    .com...

    > Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie
    > dyskryminuja kobiet w ciazy

    A skad bank wiedzial, ze kobieta jest w ciazy? Zapytal sie?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2007-05-21 19:16:35
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Uwazajcie z tym bankiem !! z tego co juz sprawdzilismy inne banki nie
    > dyskryminuja kobiet w ciazy

    Ty chyba sam nie zdajesz sobie sprawy, ze bank chroni ciebie przed tobą
    samym. Moim zdaniem dochody powinno sie dzielic przez ilosc członków
    rodziny bez względu na to czy są narodzeni czy nie. Widocznie nie
    osiagnales zdolnosci kredytowej i tyle. A dziecko to bardzo kosztowne
    hobby.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 9. Data: 2007-05-21 19:19:17
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin" <k...@k...de> napisał w wiadomości

    > A skad bank wiedzial, ze kobieta jest w ciazy? Zapytal sie?

    Ciaza ma to do siebie, ze czesto bywa widoczna, zwlaszcza jak ktos nie stara
    sie jej ukryc:)

    Angie

  • 10. Data: 2007-05-21 20:56:42
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Zainteresuj tym przypadkiem jakąś telewizję/gazetę. Łykną ten temat
    > bardzo chętnie, a bank dostanie po uszach.

    Kilka miesięcy temu Dziennik pisał o podobnym przypadku. Nie pamiętam
    dokładnie konkretów, ale było mowa o ciąży i postepowaniu mille w takich
    przypadkach.