  • 1. Data: 2004-02-16 02:55:18
    Temat: certyfikat BPH
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    chcialem wejsc na strone logowania do BPH sezam i wyskoczylo mi koniecznosc
    zainstalowania nowego certyfikatu wydanego przez bph (Thawte server CA). Czy
    to normalne? Co to za certyfikat?

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-02-16 02:58:48
    Temat: Re: certyfikat BPH
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    koniecznosc
    > zainstalowania nowego certyfikatu wydanego przez bph (Thawte server CA).

    zainstalowalem ten certyfikat i teraz nie moge wejsc do banku - komunikat,
    ze certyfikat nie zgadza sie z certyfikatem strony czy jakos tak.

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-02-16 11:28:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2004 03:55:18 +0100, JerzyR napisał(a):
    > chcialem wejsc na strone logowania do BPH sezam i wyskoczylo mi koniecznosc
    > zainstalowania nowego certyfikatu wydanego przez bph (Thawte server CA). Czy
    > to normalne? Co to za certyfikat?

    Popieprzyli w BPH :)

    Zaloguj się przez https://www.bph.pl/pi/Login
    Po prostu zarejestrowali dla bph.pl zamiast dla bphpbk.pl... Pewnie w
    związku ze zmianą nazwy banku. Szkoda tylko, że nie raczyli o tym
    poinformować klientów...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2004-02-16 11:58:17
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po prostu zarejestrowali dla bph.pl zamiast dla bphpbk.pl... Pewnie w
    > związku ze zmianą nazwy banku. Szkoda tylko, że nie raczyli o tym

    Na głównej stronie banku jest właściwy link. W jaki sposób jeszcze
    mieliby informować klientów? I po co?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-02-16 20:49:52
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Na głównej stronie banku jest właściwy link. W jaki sposób jeszcze
    > mieliby informować klientów? I po co?

    dla przykladu po to, ze ludzie moga sie laczyc przez stary link (tak jak ja)
    a nie przez strone glowna banku

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-02-16 22:58:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 16 Feb 2004 11:28:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    >Po prostu zarejestrowali dla bph.pl zamiast dla bphpbk.pl... Pewnie w
    >związku ze zmianą nazwy banku. Szkoda tylko, że nie raczyli o tym

    Bepeh po fuzji z PBK wydal sporo kasy na zmiane nazwy na Bank BPH PBK.
    Teraz dla odmiany, wydaje sporo kasy na zmiane na Bank BPH. Ruch w
    interesie musi byc :)

    PG

  • 7. Data: 2004-02-17 08:48:58
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > dla przykladu po to, ze ludzie moga sie laczyc przez stary link (tak jak
    ja)
    > a nie przez strone glowna banku

    Czy dostałeś kiedyś od banku oficjalną informację, że bezpośredni link
    do logowania się to "...."? Nie? W takim razie korzystasz z
    nieudokumentowanych
    ficzerów - więc nie miej pretensji, że pewnego dnia przestają działać.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 8. Data: 2004-02-17 11:50:32
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Wybory się zbliżają, któryś z kandydatów będzie miał ulotki i kampanię za
    śmieszne pieniądze, casus orlenus ...
    JaC