  • 1. Data: 2004-02-15 19:14:02
    Temat: Inteligo - warto?
    Od: "ktoś" <f...@o...pl>

    Czy w Inteligo będę płacił miesiecznie za prowadzenie konta jeżeli bedzie
    tam leżeć cały czas określona kwota powyżej 100zł. Bo trochę niezrozumiale
    tam piszą "Opłaty dla konta z średnim miesięcznym saldem" Czy to "saldo"
    jest rozumiane jako dostępne środki, czy jako suma wpływów i wydatków na
    koncie?

    Czy są w takim koncie jakieś kruczki tak jak w innych bankach typu
    konieczność zaplaty za drukowanie zestawienia transakcji itp?

    Proszę o opinie użytkowników kont Inteligo (tych zadowolonych i
    niezadowolonych)

  • 2. Data: 2004-02-15 19:22:55
    Temat: Re: Inteligo - warto?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    ktoś napisał:

    > Czy w Inteligo będę płacił miesiecznie za prowadzenie konta jeżeli bedzie
    > tam leżeć cały czas określona kwota powyżej 100zł.
    (...)

    Nie będziesz płacił.

    Pzdr
    PWZ

  • 3. Data: 2004-02-15 19:34:32
    Od: "ktoś" <f...@o...pl>

    Jeszcze jedno. Co w przypadku karty kodów (zdrapki) jak się skończy? Czy
    wydanie nowej jest płatne? A jeżeli tak to ile?

  • 4. Data: 2004-02-15 19:59:17
    Od: "Radek Lis" <s...@p...onet.pl>

    "ktoś" <f...@o...pl> wrote

    > Co w przypadku karty kodów (zdrapki) jak się skończy? Czy
    > wydanie nowej jest płatne? A jeżeli tak to ile?

    Z tego co wiem, wydanie nowej "zdrapki" nic nie kosztuje. Nawet nie musisz
    powiadamiać banku, że Ci się "wyczerpała". Bank od razu prześle Ci nową.
    Klientem "Inteligo" jestem od dwóch lat i nie mam powodów, by narzekać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Radek Lis
    http://www.steininger.republika.pl

  • 5. Data: 2004-02-15 20:05:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 15 Feb 2004 20:34:32 +0100, w <c0oho7$52d$1@nemesis.news.tpi.pl>, "kto?"
    <f...@o...pl> napisał(-a):

    > Jeszcze jedno. Co w przypadku karty kodów (zdrapki) jak się skończy? Czy
    > wydanie nowej jest płatne? A jeżeli tak to ile?

    Jest bezpłatne, przysyłają po wyczerpaniu bodajże połowy kodów z aktualnej.
    Jeżeli trzymasz na koncie średnio/m-c więcej niż 100zł, to zapłacisz tylko
    1zł/m-c za kartę.

  • 6. Data: 2004-02-15 20:09:13
    Od: "ktoś" <f...@o...pl>

    Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
    Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99 groszy co
    miesiąc)
    Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

  • 7. Data: 2004-02-15 20:15:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ktoś <f...@o...pl> wrote:
    > Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
    > Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99
    > groszy co miesiąc)
    > Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

    Nie nie mylisz sie.
    Dodatkowo placi sie za kazdy przelew - rowniez 99 groszy.
    ale nie placisz za wpate gotowki w placowce PKO BP czy wyplate z ich
    bankomatow.
    Jesli liczysz kazda zlotowke - to nie jest to konto dla Ciebie.
    Jesli akceptujesz wydatki w zamian za wysoka jakosc obslugi - nie mogles
    lepiej trafic.

  • 8. Data: 2004-02-15 20:16:11
    Od: "ktoś" <f...@o...pl>

    Dzięki za szybkie odpowiedzi.
    Jeszcze jedno. Te 1 zł za karte to rzeczywiście wszystko? Bo bywają takie
    opłaty jak generowanie zestawienia transakcji, lub przysyłanie wyciągów
    pocztą w innych bankach.
    ?

  • 9. Data: 2004-02-15 20:26:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 15 Feb 2004 21:09:13 +0100, w <c0ojls$gea$1@atlantis.news.tpi.pl>, "kto?"
    <f...@o...pl> napisał(-a):

    > Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
    > Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99 groszy co
    > miesiąc)
    > Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

    Tak, to jest jedyna opłata. Plus prowizji na przelewy itp.

  • 10. Data: 2004-02-15 20:57:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 15 Feb 2004 21:16:11 +0100, w <c0ok63$f3r$1@nemesis.news.tpi.pl>, "kto?"
    <f...@o...pl> napisał(-a):

    > Dzięki za szybkie odpowiedzi.
    > Jeszcze jedno. Te 1 zł za karte to rzeczywiście wszystko? Bo bywają takie
    > opłaty jak generowanie zestawienia transakcji, lub przysyłanie wyciągów
    > pocztą w innych bankach.

    Przeczytaj TOiP.
    Wyciąg emailem jest gratis.