eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicena slawy › Re: cena slawy
  • Data: 2019-04-28 10:41:46
    Temat: Re: cena slawy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-04-28 o 09:01, Szymon pisze:
    > W dniu 2019-04-28 o 08:02, cef pisze:
    >
    >> Bardziej miałem pretensje, że odpowiedź była typu zlewka
    >
    > Tu była jeszcze ciekawsza sytuacja... Według oddziału - wszelkie umowy
    > wypowiedziane. W Internecie - działa. Piszę przez pocztę wewnętrzną -
    > brak odpowiedzi. Piszę na zewnętrzną - brak odpowiedzi lub odpowiedź
    > nonsensowna (np. że trzeba wypowiedzieć umowę, która jest wypowiedziana
    > lub "czy życzę sobie usunięcia wszelkich danych czy nie"). Piszę 2x do
    > rzecznika klienta - ani jednej odpowiedzi, choć dostrzegam interwencję,
    > bo po kilku tygodniach się udało... Zatem... Zacząłem się poważnie
    > zastanawiać CO mam zrobić, aby od Idei się uwolnić. Szczerze mówiąc nie
    > miałem pomysłu na kolejne drogi kontaktu z bankiem.

    W przypadkach, które miałem zmiany wymuszało przejście
    na korespondencję papierową. Wtedy masz potwierdzenia odbioru
    i treści, bo to samo z informacją o nr przesyłki wysyłasz też mailem.
    Wyjaśnienia i zamknięcie nastąpiło natychmiast.

    Ciekawe jaki skutek odnosiłaby sugestia, że w przypadku braku likwidacji
    dostępu/rachunku w terminie nieprzekraczalnym ileś tam dni, to nakładasz
    na nich opłatę za przetwarzanie danych i że przyjmują te warunki jak nie
    odpowiedzą na pismo albo nie zlikwidują konta. (tylko pewnie dla
    utrzymania i dowodzenia treści i terminów maile
    czy poczta wewnętrzna może być za słaba albo się skasuje :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1