eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicena slawy › Re: cena slawy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: cena slawy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5cc34df4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa15bb$8ct$1@node1.news.atman.pl> <qa24d7$676$1@node1.news.atman.pl>
    <260y2k20lt8n.10cozl90tpoe1$.dlg@40tude.net>
    <qa2d5f$ehk$1@node1.news.atman.pl>
    <1m3hnmg22wtrq.1f6qgga4hx9z5$.dlg@40tude.net>
    <5cc4c320$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <186me0dspifv8$.v22jw1tt01j9$.dlg@40tude.net>
    <5cc541f1$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa3j7a$uio$1@node2.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 28 Apr 2019 10:41:46 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qa3j7a$uio$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5cc5674a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1556440906 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 80.53.118.49:54899
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642507
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-04-28 o 09:01, Szymon pisze:
    > W dniu 2019-04-28 o 08:02, cef pisze:
    >
    >> Bardziej miałem pretensje, że odpowiedź była typu zlewka
    >
    > Tu była jeszcze ciekawsza sytuacja... Według oddziału - wszelkie umowy
    > wypowiedziane. W Internecie - działa. Piszę przez pocztę wewnętrzną -
    > brak odpowiedzi. Piszę na zewnętrzną - brak odpowiedzi lub odpowiedź
    > nonsensowna (np. że trzeba wypowiedzieć umowę, która jest wypowiedziana
    > lub "czy życzę sobie usunięcia wszelkich danych czy nie"). Piszę 2x do
    > rzecznika klienta - ani jednej odpowiedzi, choć dostrzegam interwencję,
    > bo po kilku tygodniach się udało... Zatem... Zacząłem się poważnie
    > zastanawiać CO mam zrobić, aby od Idei się uwolnić. Szczerze mówiąc nie
    > miałem pomysłu na kolejne drogi kontaktu z bankiem.

    W przypadkach, które miałem zmiany wymuszało przejście
    na korespondencję papierową. Wtedy masz potwierdzenia odbioru
    i treści, bo to samo z informacją o nr przesyłki wysyłasz też mailem.
    Wyjaśnienia i zamknięcie nastąpiło natychmiast.

    Ciekawe jaki skutek odnosiłaby sugestia, że w przypadku braku likwidacji
    dostępu/rachunku w terminie nieprzekraczalnym ileś tam dni, to nakładasz
    na nich opłatę za przetwarzanie danych i że przyjmują te warunki jak nie
    odpowiedzą na pismo albo nie zlikwidują konta. (tylko pewnie dla
    utrzymania i dowodzenia treści i terminów maile
    czy poczta wewnętrzna może być za słaba albo się skasuje :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1